اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته برتر هندبال کشور

هندبالیست‌های صبای قم برابر سنگ آهن بافق یزد صف آرایی می‌کنند

تیم هندبال صبای قم در دومین بازی خارج از خانه خود در پیکارهای فصل جاری لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور این هفته مقابل تیم سنگ آهن بافق یزد به میدان می‌رود.

هندبالیست‌های صبای قم برابر سنگ آهن بافق یزد صف آرایی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور رفت از فصل جدید مسابقات لیگ دسته برتر هندبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور از پنجشنبه هفته جاری وارد هفته چهارم خود خواهد شد و طی آن تیم‌های لیگ برتری در دو روز پنج مسابقه هفته چهارم را برگزار می‌کنند.

در این بین در یکی از دیدارهای مهم هفته چهارم، تیم هندبال صبای قم که از این فصل در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود، در دیداری خارج از خانه میهمان تیم سنگ آهن به افق یزد بود و به کسب دومین پیروزی در خانه حریفان می‌اندیشد.

این دیدار در حالی روز پنجشنبه این هفته یعنی چهاردهم شهریور ماه از ساعت 16 در سالن اختصاصی تیم سنگ آهن بافق یزد برگزار می‌شود که هندبالیست‌های صبای قم از دو دیدار قبلی خود موفق به کسب یک پیروزی و یک شکست شده‌اند و هم اکنون در جدول دو امتیازی هستند.

بعد از اینکه صبای قم در هفته اول استراحت کرد و در هفته دوم از سد نیروی زمینی تهران گذشت، نخستین بازی خانگی شاگردان غلامعلی اکبرآبادی در لیگ دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در دور رفت در هفته سوم و پیش از جدال با هیئت یزد، در حضور تماشاگران قمی برابر تیم مس کرمان برگزار شد که در این دیدار صبای قم با اختلاف پنج گل شکست را پذیرفت.

این دیدار در حالی در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد که تیم هندبال صبای قم بارها شانس این را داشت که از حریف پیش بیافتد اما هر بار موقعیت‌های گل فراوانی را از دست داد تا در نهایت 28 بر 23 مغلوب میهمان خود شود.

هندبالیست‌های صبای قم در این بازی با انگیزه بالایی که از پیروزی هفته دوم در مقابل نیروی زمینی داشتند، برابر تیم هندبال مس کرمان صف آرایی کردند و دوست داشتند در خانه و در حضور تماشاگران و هندبال دوستان قمی پیروزی را از آن خود کنند اما این اتفاق رخ نداد.

صبای قم با وجود اینکه بازی خوبی ارائه کرد ولی به دلیل اینکه بارها در مقابل دروازه تیم هندبال مس کرمان موقعیت‌های گلزنی را به هدر داد، در نیمه نخست این دیدار با نتیجه 16 بر 10 مغلوب تیم هندبال مس کرمان شد و بازنده به رختکن رفت.

در نیمه دوم هندبالیست‌های صبای قم بهتر از مس کرمان شروع کردند و با گشودن دروازه این تیم، حتی اختلاف را به دو گل نیز کاهش دادند اما در جریان این بازی چهار پنالتی تیم صبا توسط دروازه بان تیم هندبال مس کرمان مهار شد تا بدین ترتیب صبا در پایان با اختلاف پنج گل این دیدار خانگی را به مس کرمان واگذار کند.

صبای قم در حالی در هفته سوم در خانه خود مغلوب تیم هندبال مس کرمان شد که هندبالیست‌های تیم سنگ آهن بافق نیز در خارج از خانه میهمان تیم ثامن الحجج سبزوار بودند و در پایان دیداری پرگل با اختلاف 12 گل یعنی 37 بر 25 به میزبان خود باختند تا نخستین شکست این فصل را تجربه کنند.

در جدول رده بندی لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور صبای قم از دو بازی دو امتیاز دارد و هم اکنون در مکان هشتم جدول رده بندی ایستاده است در حالی که تیم هندبال سنگ آهن به افق در حال حاضر با یک بازی بیشتر و کسب چهار امتیاز در رده چهارم جای دارد.

انتهای پیام/78002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول