اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر هندبال

هندبالیست‌های صبای قم از سد نیروی زمینی تهران گذشتند

هندبالیست‌های تیم صبای قم در نخستین بازی خود از فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌‌های کشور مقابل تیم نیروی زمینی تهران به برتری دست یافتند.

هندبالیست‌های صبای قم از سد نیروی زمینی تهران گذشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جدال برای کسب نخستین پیروزی تیم‌های نیروی زمینی تهران و صبای قم در فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی یاران تیم نیروی زمینی انجام شد و در نهایت به برتری صبای قم انجامید.

این در حالی است که دیدارهای هفته دوم از دور رفت فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور برگزار شد و طی آن تیم‌های لیگ برتری با انجام پنج بازی حساس این هفته را پشت سر گذاشتند در حالی که امسال 11 تیم در پی کسب قهرمانی لیگ برتر هندبال کشور هستند.

طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال، امسال دیدارهای لیگ دسته برتر هندبال باشگاه‌های کشور به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و با توجه به انصراف تیم هندبال شهرداری تبریز، در هر هفته یک تیم استراحت می‌کند و پنج بازی به انجام می‌رسد.

صبای قم برای نخستین بار در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور حضور پیدا کرده است و بعد از اینکه در هفته اول با قرعه استراحت رو‌به‌رو شد، در هفته دوم در دیداری خارج از خانه میهمان تیم نیروی زمینی تهران بود و در نهایت به نخستین برد خود نیز دست پیدا کرد.

هندبالیست‌های صبای قم در هفته دوم از دور رفت دیدارهای این فصل لیگ دسته برتر هندبال کشور در حالی به مصاف تیم نیروی زمینی تهران رفتند که در این بازی غلامعلی اکبرآبادی سرمربی آنها به دلیل همراهی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان در مسابقات آسیایی نانجینگ چین در کنار صبایی‌ها نبود.

تیم نیروی زمینی تهران در این دیدار از حمایت تماشاگران خودی نیز برخوردار بود زیرا بازی در سالن اختصاصی فدراسیون هندبال برگزار می‌شد و میزبان از شرایط خوبی برخوردار بود اما صبایی‌ها از همان نیمه نخست عرصه را بر حریف تنگ کردند و انگیزه و توان بالای خود را برای پیروزی به رخ رقیب کشیدند.

صبای قم نیمه نخست این دیدار را با حساب 18 بر 11 به سود خود به پایان رساند تا خیالی آسوده برای کسب پیروزی و به دست آوردن دو امتیاز این دیدار داشته باشد اما در نیمه دوم بازی بسیار فشرده و حساس‌تر از نیمه نخست پیگیری شد.

در نیمه دوم این بار این نیروی زمینی تهران بود که 19 بر 14 صبا را شکست داد اما در مجموع این تیم صبای قم بود که توانست در پایان با حساب 32 بر 30 تیم میزبان را شکست داده و ضمن تحمیل دومین باخت متوالی به این تیم، خود نیز نخستین بار در لیگ برتر پیروز شود.

انتهای پیام/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول