اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عقد قرارداد رسمی

بازیکن سابق صبای قم راهی دبیری تبریز شد

بازیکن سابق تیم فوتسال صبای قم با عقد قراردادی رسمی برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به تیم دبیری تبریز ملحق شد.

بازیکن سابق صبای قم راهی دبیری تبریز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در آستانه فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که از روز پنجشنبه هفته جاری پانزدهمین دوره خود را تجربه می‌کند، یکی از بازیکنان فصل گذشته تیم صبای قم رسماً به تیمی از فوتسال تبریز پیوست.

البته دیگر تیمی به نام صبای قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور وجود ندارد زیرا با توافق مسئولان باشگاه‌های صبای قم و باشگاه ماهان تندیس قم، امتیاز تیم فوتسال صبا رسماً به ماهان تندیس واگذار شده و از این فصل ماهان تندیس نماینده قم در لیگ برتر فوتسال خواهد بود.

بر همین اساس قابل پیش‌بینی بود که با جابه‌جایی‌های صورت گرفته بر سر انتقال امتیاز تیم فوتسال صبای قم به ماهان تندیس تغییراتی نیز در این تیم به وجود بیاید که از قضا همین گونه نیز شد و کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس نسبت به صبا تغییر کرد و یک بازیکن صبا نیز حاضر به همراهی ماهان تندیس نشد.

این بازیکن میثم ایلانلو است که فوتسال خود را از تیم‌های پایه قم آغاز کرد و با اینکه سن زیادی ندارد اما سابقه بازی کردن در تیم‌های مختلف لیگ دسته یک و همچنین لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را دارد و از بازیکنان آینده‌دار فوتسال قم به شمار می‌رود.

ایلانلو در تیم‌های شهرداری ساوه و بنیاد مسکن شیراز در لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور بازی کرده است و در لیگ برتر نیز عضو تیم‌های ارم کیش و صبای قم بوده و در فصل گذشته نیز یکی از گلزنان و بازیکنان موثر تیم فوتسال صبای قم بود.

این بازیکن جوان در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با پیراهن شماره 11 صبای قم در کنار چهره‌های مطرحی همچون علی اصغر حسن‌زاده، علیرضا وفایی، محمدحسین کوهستانی و محمد کرمانی موفق شد عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور را به دست بیاورد.

با توجه به اینکه مهلت نقل و انتقالات فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور چند بار توسط کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال تغییر کرد، ایلانلو نیز به محض جابه‌جایی امتیاز تیم فوتسال صبای قم به ماهان تندیس، از فرصت نهایت بهره را برد و با توافق با کادر فنی و مسئولان باشگاه دبیری تبریز برای بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در این تیم بازی خواهد کرد.

فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه هفته جاری یعنی چهاردهم شهریورماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/78002/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول