اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

100 هزار خط تلفن ثابت به خوزستانی‌ها واگذار می‌شود

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان خوزستان گفت: تا پایان سال جاری تعداد 100 هزار خط تلفن ثابت به خوزستانی‌ها واگذار خواهد شد.

100 هزار خط تلفن ثابت به خوزستانی‌ها واگذار می‌شود

عبدالرحمان حری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: به منظور توسعه تکنولوژی و ظرفیتی بالاتر از 120 هزار پورت تمام تلاش خود را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری تعداد 100 هزار خط تلفن ثابت به خوزستانی‌ها واگذار خواهد شد افزود: استقبال و اعتماد مشترکین به شرکت مخابرات نیز این انگیزه را بیشتر می‌کند و مطمئنا با تداوم این امر وضعیت خدمت رسانی همکاران ما را مضاعف‌تر می‌کند.

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان خوزستان تصریح کرد: هم اکنون در سراسر استان خوزستان حدود یک میلیون و 50 هزار خط تلفن ثابت دایر است و البته توسعه این وضعیت همچنان در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: با برنامه‌های توسعه‌ای که پیش‌رو داریم ارتقای خطوط تلفن ثابت و همراه را در روستاها در نظر گرفته‌ایم تا مشکلی در وضعیت ارتباطات مناطق مختلف استان وجود نداشته باشد.

حری در پایان گفت: همه تلاش خود را برای تعالی وضعیت سامانه مخابرایت و ارتباطی در سراسر استان انجام می‌دهیم و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

انتهای پیام/ 72001/ع20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول