اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح 38 پروژه مخابراتی در همدان

مدیرعامل شرکت مخابرات از افتتاح 38 پروژه مخابراتی در سطح استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

افتتاح 38 پروژه مخابراتی در همدان

قاسم نظری‌پویا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: در هفته گرامیداشت دولت 38 پروژه مخابراتی در سطح استان برای افتتاح آماده شده است.

وی گفت: این پروژه‌ها در زمینه‌های مختلفی چون ADSL، راه دور و سایت بی تی اس تلفن همراه است که البته باید از سوی وزارت ارتباطات تأیید شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان در خصوص مشکل استفاده از اینترنت برخی از روستاها با وجود برخورداری از تلفن‌های بی‌سیمی و دیجیتالی ابراز داشت: این مشکل مربوط به گذشته بوده و با طراحی اینترنت دی اس ال این مشکل نیز رفع شد.

این مسئول از به تعویق افتادن یک هفته‌ای کد اشتراک خبر داد و افزود: در راستای اجرای کد اشتراک، کل استان برای برقراری ارتباط با شهرستان‌ها باید با یک کد عمل خواهد کرد.

نظری‌پویا ادامه داد: این طرح فعلاً نهایی نشده است و روز پنج شنبه جاری اجرایی می‌شود و جمعه اول شهریور شروع به  کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: در راستای این پروژه  شماره‌های تلفن ثابت استان از هفت شماره‌ای به هشت شماره  تغییر می‌کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان همدان در راستای هزینه مشترک‌سازی بیان داشت: این هزینه بسیار ناچیز است و هزینه چندانی برای مشتریان به همراه ندارد که تقریباً می‌توان گفت از 56 ریال به   58 ریال تغییر پیدا می کند.

این مسئول با اشاره به وجود شبهه‌ای در اذهان عمومی در ارتباط با هزینه 900 تومانی حق اشتراک کدها متذکر شد: این هزینه مربوط به هزینه آبونمان طرح دیگری است که از سوی سازمان تنظیم، برنامه‌ریزی شده و در ماه آینده اجرا خواهد شد.

نظری‌پویا در پایان از نبود نقطه کور ارتباطی در سطح استان خبر داد و اذعان داشت: پوشش‌های جاده‌ای و شهری صورت گرفته و در این راستا ما تمام مشکل را حل کردیم و در حال حاضر نقطه کوری وجود ندارد.

انتهای پیام/2499/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول