اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول مرکز نگهداری دیتا شرکت مخابرات اصفهان:

تخصصی بودن نمایشگاه مخابرات سبب عدم استقبال مردم بود

کارشناس مسئول مرکز نگهداری دیتا شرکت مخابرات اصفهان گفت: تخصصی بودن نمایشگاه مخابرات سبب عدم استقبال مردم از این نمایشگاه بود.

تخصصی بودن نمایشگاه مخابرات سبب عدم استقبال مردم بود

ابراهیم نصیرزاده در حاشیه چهارمین نمایشگاه تخصصی مخابرات، اطلاع رسانی و صنایع وابسته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین روز برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: امسال نمایشگاه به خوبی و با استقبال گسترده مردم برگزار شد.

وی ادامه داد: استقبال مردم روز به روز از نمایشگاه بهتر شد و امروز که روز آخر نمایشگاه است حضور مردم بسیار پرشور و فراوان است.

کارشناس مسئول مرکز نگهداری دیتا شرکت مخابرات اصفهان گفت: حضور شرکت‌های مختلف همچون رایتل سبب رونق و استقبال بیشتر مردم از نمایشگاه امسال شده است.

نصیرزاده افزود: غرفه دیتای شرکت مخابرات اصفهان با هدف آشنایی عموم مردم با سرویس‌های مختلف این شرکت و به ویژه دو خدمت وایرلس و اینترنت بی‌سیم و شبکه جدید متروانترنت در نمایشگاه شرکت کرده است.

کارشناس مسئول مرکز نگهداری دیتا شرکت مخابرات اصفهان گفت: با اجرای فاز اول و دوم شبکه جدید متروانترنت که شبکه جدیدی در استان اصفهان است اقدامات خوبی جهت اجرای این شبکه انجام گرفته است.

وی ادامه داد: با وجود استقبال بسیار خوب مردم از این نمایشگاه، اما استقبال و حضور مردم می‌توانست بسیار بیشتر و بهتر باشد، که به علت تخصصی بودن نمایشگاه استقبال آنگونه‌ای که باید نبود.

نصیرزاده اذعان داشت: شرکت‌ها و موسسات استقبال خوبی از نمایشگاه کرده‌اند و علت آن هم ارائه سرویس‌های متنوع و مفید از طرف غرفه ها است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: مردم با حضور در این نمایشگاه‌ها با خدمات متنوع مخابرات آشنایی پیدا کنند و مخابرات را فقط در تلفن و اینترنت خلاصه نکنند.

انتهای پیام/63015/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول