اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم:

شرکت مخابرات قم جزو پنج شرکت برتر مخابراتی کشور است

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: شرکت مخابرات استان قم در حال حاضر جزو پنج شرکت مخابرات برتر کشور است و در نظر داریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد توسعه کمی و کیفی خدمات باشیم.

شرکت مخابرات قم جزو پنج شرکت برتر مخابراتی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید اسدالله دهناد ظهر امروز در آیین افتتاح 248 پروژه عمرانی قم که در سالن معصومیه استانداری قم برگزار شد اظهار کرد: اهمیت ارتباطات و نقش آن در توسعه همه جانبه بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی افزود: مخابرات و توسعه ارتباطات در شرایط کنونی به قدری دارای اهمیت هستند که بدون وجود آن نمی‌توان به معنای واقعی رشد و پیشرفت رسید به همین دلیل آن دسته از کشورهایی که پیشرفت را در اولویت قرار داده‌اند به موضوع ارتباطات بیشتر می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم با بیان اینکه شرایط استان قم به گونه‌ای است که مقوله ارتباطات می‌تواند موتور پیشرفت را در استان ما به تحرک بیشتر وا دارد گفت: با تلاش مجموعه مدیران، کارشناسان و کارکنان شرکت مخابرات استان قم، گام‌های بلندی برای استفاده از این مزیت برداشته شده و در عین حال افق وسیعی برای پیشرفت بیشتر، پیش روی ما قرار دارد.

وی کسب رتبه نخست کشوری در سومین جشنواره فناوری و اطلاعات توسط شرکت مخابرات استان قم را مورد توجه قرار داد و عنوان داشت: از دیگر افتخارات این شرکت می‌توان به کسب رتبه سوم کشوری در ارزیابی شرکت‌های مخابراتی کشور، رتبه نخست فنی و رتبه دوم تلفن ثابت و همراه اشاره کرد که همگی گویای جایگاهی مطلوب شرکت مخابرات استان قم در سطح کشور است.

دهناد با اشاره به واگذاری 28 هزار خط تلفن ثابت طی یک سال گذشته به مشترکان در قم گفت: طی همین مدت 150 هزار شماره تلفن همراه هم به مردم واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم از نصب و و راه‌اندازی تجهیزات 11 هزار پورت اینترنت پر سرعت در سال گذشته توسط شرکت مخابرات خبر داد و بیان داشت: راه‌اندازی بیش از 10 هزار پورت BLC و فیبر نوری به ویژه در طرح‌های مسکن مهر از دیگر فعالیت‌های سال گذشته شرکت مخابرات استان قم به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه قم به عنوان سومین استان کشور طرح هم کدسازی را اجرایی کرده است گفت: جذب و به کار گیری کارکنان جدید در حوزه مخابرات استان قم از دیگر اقدامات انجام شده طی یک سال گذشته است.

دهناد افزود: شرکت مخابرات استان قم در حال حاضر جزو پنج شرکت مخابرات برتر کشور است و در نظر داریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد توسعه کمی و کیفی خدمات باشیم.

انتهای پیام/78004/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول