اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان خبر داد

بهره‌برداری از 346 طرح مخابراتی در استان اصفهان / شهرداری مانع توسعه شبکه مخابراتی

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان با اشاره به هفته دولت و بهره‌برداری از 346 طرح مخابراتی، گفت: شهرداری با ایجاد مشکلاتی جلوی توسعه شبکه مخابراتی را می‎گیرد.

بهره‌برداری از 346 طرح مخابراتی در استان اصفهان / شهرداری مانع توسعه شبکه مخابراتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین کشایی ظهر امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به تشریح برنامه‌های شرکت مخابرات استان اصفهان پرداخت.

وی با اشاره به هفته دولت گفت: به مناسبت هفته دولت 346 طرح مخابراتی در استان اصفهان به بهره‌برداری می‎رسد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان اذعان داشت: این طرح‌ها شامل تأسیس و توسعه 9 مرکز سوئیچ، 12 کافوی نوری، 84 سایت بی تی اس، 57 مورد افزایش ارتباط بین مراکز مخابراتی، ظرفیت‌سازی و توسعه پورت پرسرعت دیتا در 21 سامانه، 96 مورد افزایش باطری و اجرای تغذیه نیروی مراکز و سایت‎ها، توسعه و تقویت 22 مورد شبکه کابل، اجرای 36 مورد دکل تلفن همراه و توسعه 24 مورد ارتباطات فیبر نوری است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 128 میلیارد و 903 میلیون ریال آماده بهره‌برداری در این هفته است.

*تمام نقاط استان به DIAL UP دسترسی دارند

کشایی تصریح کرد: انتقال داده براساس محیط انتقالی که وجود دارد، تعریف می‎شود که یکی از این روش‌ها DIAL UP است که با استفاده از سیستم مخابراتی انجام می‎شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در تمامی نقاط استان امکان شماره گیری DIAL UP وجود دارد یعنی هر کجا تلفنی باشد این امکان وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان ادامه داد: البته امروز دیگر جهت انجام کارها DIAL UP پاسخگو نیست و نیاز کاربران به پهنای باند بیشتر و سرعت بالاتر است.

وی بیان کرد: مشترکان برای استفاده از سرعت و پهنای باند بیشتر باید به سراغ سرویس‎های دیگر مثل ADSL و وایمکس بروند تا بتوانند به نیازهای خود پاسخ دهند.

*اصفهان رتبه دوم کشور در تعداد تلفن ثابت را دارا است

کشایی با تأکید بر اینکه شرکت مخابرات پس از واگذاری به بخش خصوصی نیز، هیچ‌گونه خللی را در انجام رسالتش و خدمت‌رسانی به مردم وارد نکرده است، ابراز داشت: این شرکت به صورت تمام قد، "امر خدمت‌رسانی" را سرلوحه کاری خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد شماره‌‌تلفن‌های ثابت کشور 27 میلیون و 769 هزار و 58 عدد است، متذکر شد: استان اصفهان با وجود 2 میلیون و 174 هزار و 906 خط ثابت تلفن، رتبه دوم کشوری را از آن خود کرده است.

*7.57 درصد مشترکان تلفن همراه مربوط به اصفهان هستند

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان افزود: تعداد تلفن همراه کشوری 56 میلیون و 129 هزار و 758 عدد است که این استان با تعداد 4 میلیون و 143 هزار و 742 عدد، 7.57 درصد از مشترکان را در خود جای داده است.

*شهرداری با مدیریت واحد شهری خود، مانع توسعه شبکه مخابراتی شده است

وی در مورد اختلاف این شرکت با شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه «هم‌افزایی» تنها راه خدمت‌رسانی به شهروندان یک شهر است، اظهار داشت: شهرداری اصفهان با وجود یک‌سری تعاریف خاص مانند مدیریت واحد شهری، از توسعه امور مخابراتی جلوگیری می‌کند.

کشایی ادامه داد: در صورتی که روش‌های مخابراتی از بروز مواردی مانند ترافیک جلوگیری می‌کند، بدون شک استقبال شهرداری، نشان از "علاقه به خدمت‌رسانی" این سازمان دارد.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری برای رفاه حال عمومی باید امر تسهیلات را افزایش دهد، بیان داشت: در ارتباط با مخابرات، هنوز این اتفاق نیفتاده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان تصریح کرد: البته شهرداری اصفهان در بسیار اوقات کمک‌حال شرکت مخابرات بوده است، اما این کمک‌حالی و در حال حاضر جوابگوی نیاز واقعی مردم نیست.

انتهای پیام/63015/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول