اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده نزدیک صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از دانشکده معدن دانشگاه زنجان

رئیس دانشگاه زنجان گفت: دانشکده معدن و متالوژی دانشگاه زنجان در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از دانشکده معدن دانشگاه زنجان

محسن افشارچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: تلاش می‌شود تا اواخر شهریور ماه نسبت به تکمیل این دانشکده اقدام کنیم.

وی به دیگر دانشکده‌های در دست ساخت اشاره کرد و افزود: دانشکده علوم اجتماعی، مدیریت و معدن و متالوژی از جمله دانشکده‌هایی هستند که عملیات عمرانی آن‌ها در حال اتمام است.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه دانشگاه زنجان نسبت به بهره‌برداری از این دانشکده‌ها تلاش دارد، گفت: این سه دانشکده پیشرفت فیزیکی خوبی دارند و در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد.

وی به مشخصات دانشکده معدن اشاره کرد و یادآور شد: عملیات عمرانی این پروژه در 87 آغاز شده است.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه زمان اتمام آن در سال91 هدف‌گذاری شده بود، خاطرنشان کرد: به دلیل محدودیت‌های اعتباری در بخش عمرانی پروژه دچار تاخیر شده است.

وی ساختمان دانشکده مهندسی معدن را دارای زیربنای 6 هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: ساخت این دانشکده با اصول فنی بوده است.

افشارچی به ویژگی‌های فنی این پروژه اشاره کرد و افزود: این پروژه زیر نظر مهندسین ممتاز طراحی و ساخته شده است.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه در ساخت ساختمان دانشکده از سیستم تری دی پانل استفاده شده است، اظهار داشت: سازه پروژه بتنی،  سقف تیرچه بلوک و دیوارها تری دی پانل هستند.

وی به نمای طراحی شده برای این دانشکده اشاره کرد و گفت: در نمای ساختمان ترکیبی ازسنگ تراورتن و آجر نسوز آذرخش استفاده شده است.

افشارچی هزینه فعالیت‌های عمرانی را بالا عنوان کرد و اظهار داشت: تا کنون مبلغ زیادی برای تسریع عملیات عمرانی هزینه شده است.

رئیس دانشگاه زنجان به ساختمان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه زنجان اشاره کرد و یادآور شد: فعالیت‌های عمرانی این دانشکده نیز در آینده نزدیک به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به مشخصات این دانشکده، افزود: دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه زنجان دارای 5 هزار 500 مترمربع زیربنا است.

افشارچی در مورد جزئیات اجرایی این پروژه، خاطرنشان کرد: سازه پروژه بتنی، سقف تیرچه بلوک و دیوارها تری دی پانل هستند.

رئیس دانشگاه زنجان همچنین به طراحی و اجرای نمای این دانشکده اشاره کرد و گفت: نمای ساختمان ترکیبی ازسنگ تراورتن و آجر نسوز آذرخش است.

وی با بیان اینکه دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه فعالیت‌های عمرانی دانشگاه را رصد می‌کند، افزود: دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه نسبت به اجرای کیفی پروژه‌ها نظارت دارد.

افشارچی به دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه اشاره و خاطر نشان کرد: دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه زنجان در سال 54 همزمان با تاسیس دانشکده کشاورزی با عنوان دفتر فنی تاسیس شده است.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه دفتر طرح‌های عمرانی از سال 70 در اولین تشکیلات مصوب با عنوان دفتر طرح‌های عمرانی دانشگاه فعالیت دارد، اظهار داشت: دفتر طرح‌های عمرانی در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه دانشگاه و با رویکرد توسعه فضاهای آموزشی و تامین سرانه‌های لازم آن در چهارچوب طرح جامع دانشگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/73007/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول