اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان:

درگیری دو جوان زنجانی با مرگ یکی از آنها به پایان رسید

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به درگیری دو جوان در زنجان گفت: این درگیری منجر به قتل یکی از آنها شده و به پایان رسید.

درگیری دو جوان زنجانی با مرگ یکی از آنها به پایان رسید

مصطفی طلوعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از درگیری بین دو جوان در روز ششم شهریور در محله وحیدیه زنجان خبر داد و اظهار داشت: این درگیری منجر به قتل یک جوان 20 ساله شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با تشریح روند ماجرای درگیری دو جوان زنجانی گفت: این دو جوان شب قبل از حادثه با هم درگیری لفظی پیدا می‌کنند و جوانی که در حال حاضر به عنوان قاتل دستگیر شده روز بعد با تماسی که با مقتول می‌گیرد وی را به محل درگیری دعوت می‌کند.

وی با بیان اینکه قاتل در روز حادثه با یک خودروی پراید در محل درگیری حاضر شده و در جریان درگیری روی داده مقتول را با چاقویی که از قبل آماده کرده بود مضروب و از محل متواری می‌شود.

طلوعی ادامه داد: افراد حاضر در صحنه درگیری مضروب را با استفاده از خودروی پراید به بیمارستان منتقل می‌کنند اما، به علت شدت جراحات وارده جانش را از دست می‌دهد.

وی از دستگیری ضارب خبر داد و گفت: وی به همه وقایع گزارش داده شده اعتراف کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان خطاب به جوانان و خانواده‌های آنها گفت: حمل سلاح سرد توسط افراد از جمله جوانان پیامدهای تلخی را مانند همین اتفاق به همراه داشته باشد از این رو نباید اجازه حمل سلاح سرد به افراد داده شود.

انتهای پیام/73004 /ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول