اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس

تاکسی‌های زنجان به دستگاه‌های الکترونیکی مجهز می‌شوند

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی زنجان از تجهیز 300 دستگاه خودروی فعال بخش عمومی این شهر به دستگاه‌های الکترونیکی همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

تاکسی‌های زنجان به دستگاه‌های الکترونیکی مجهز می‌شوند

مشهود میرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برنامه سازمان تاکسیرانی برای ساماندهی تاکسی‌های فعال در شهر زنجان خبر داد.

وی با بیان اینکه در نخستین اقدام برای ساماندهی فعالیت تاکسی‌های شهر زنجان تاکسی‌متر بر روی آنها نصب می‌شود، افزود: نصب GPS و دستگاه کارت خوان از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده برای ساماندهی تاکسی‌های شهر زنجان است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی زنجان محاسبه زمان، سرعت و مسافت تاکسی‌ها را از اهداف ساماندهی آنها دانست و اضافه کرد: با عملیاتی شدن برنامه‌ریزی انجام شده کنترل تاکسی‌های فعال امکان پذیر می‌شود.

وی افزایش امنیت و رفاه مسافران را از مزایای نصب دستگاه‌های GPS و تاکسی‌متر بر روی تاکسی‌ها عنوان کرد و گفت: با راه‌اندازی طرح ساماندهی مورد نظر مسافت و مسیر طی شده توسط خودرو تاثیری بر کرایه پرداختی توسط مسافر نخواهد داشت.

میرابی از نصب دستگاه‌های الکترونیکی بر روی 300 دستگاه خودرو در فاز نخست ساماندهی تاکسی‌های شهر زنجان خبر داد و گفت: پرداخت کرایه تاکسی‌ها هم با نصب دستگاه‌های کارت‌خوان در آینده تسهیل می‌شود.

وی با بیان اینکه زنجان 500 سهمیه برای دریافت خودروهای جدید برای افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی دارد، اضافه کرد: با توجه به اینکه واگذاری این خودروها با 60 الی 70 درصد تسهیلات انجام می‌شود انتظار استقبال رانندگان برای وارد شدن به برخورداری از این تسهیلات وجود دارد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد کرایه تاکسی‌های فعال در شهرک‌های اقماری شهر زنجان از جمله شهرک صنعتی شماره یک گفت: نرخ مصوب فعالیت تاکسی‌ها در این مسیر هزار تومان است.

وی با اذعان به رفتار سلیقه‌ای برخی رانندگان فعال در شهرک‌های اقماری شهر زنجان تصریح کرد: ساماندهی تاکسی‌ها از طریق نصب دستگاه‌های الکترونیکی به اصلاح رفتار رانندگان و آرامش مسافران کمک شایان توجهی می‌کند.

میرابی با اشاره به اینکه اقدامات مربوط به خرید دستگاه‌های الکترونیکی برای نصب بر روی تاکسی‌ها انجام شده است، افزود: این طرح همزمان با هفته دفاع مقدس به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/73004/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول