اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اردویی سپاه استان زنجان خبر داد

اعزام 800 زنجانی به اردوی راهیان نور غرب

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اعزام 800 زنجانی به اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد.

اعزام 800 زنجانی به اردوی راهیان نور غرب

یحیی افشار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اردوی راهیان نور استان زنجان در سال‌جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این برنامه زائران زنجانی از یادمان‌های مختلف شهدا بازدید می‌کنند، افزود: بازدید از یادمان‌های بانه و سردشت از برنامه‌های این اردوها است.

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: برنامه اردویی راهیان نور غرب کشور امسال برای نخستین بار به بازدید از یادمان‌های کردستان و آذر غرب اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور غرب استان از چهارم شهریور آغاز شده است، افزود: آخرین اعزام این اردوها امروز صورت می‌گیرد.

افشار از اعزام سه کاروان در قالب 17 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و افزود: این اردو در سال‌جاری تنها برای برادران برگزار می‌شود.

وی از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران غرب کشور خبر داد و افزود: در دو روز اقامت زائران در مناطق عملیاتی برنامه‌های مختلف فرهنگی برای افراد در نظر گرفته شده است.

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های خاطره تصریح کرد: بیشترین برنامه‌ریزی برای حضور زائران در مناطق عملیاتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه زائران از آذر غرب و کردستان بازدید می‌کنند، تصریح کرد: بازدید از یادمان‌های بانه و سردشت از برنامه‌های این اردوها محسوب می‌شود.

افشار با اشاره به اینکه زائران زنجانی از یادمان‌های سیران‌بند، بوالحسن و کوهان در سردشت بازدید می‌کنند، خاطرنشان کرد: بازدید از یادمان‌های عملیات نصر هشت در آذر غرب از دیگر برنامه‌های این اردو است.

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور اعتبار مصوب ندارد، افزود: این امر مشکلاتی را برای اعزام زائران بیشتر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به وجود می‌آورد.

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به استقبال مردم زنجان از اردوی راهیان نور عرب تصریح کرد: به دلیل کمبود اعتبارات این اردوها برای همه علاقه‌مندان برگزار نمی‌شود.

وی اردوی راهیان نور را از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و افزود: ترویج ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان جامعه از اهداف این اردوها است.

افشار تقویت خط بصیرت انقلابی، دشمن‌شناسی، ولایت‌محوری و مقاومت را از دیگر اهداف این اردوها دانست و افزود: خوشبختانه اثرات مطلوب این اردوها به جامعه بر می‌گردد.

انتهای پیام/73003/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول