اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زنجان خبر داد

افتتاح 23 پروژه تولیدی و عمرانی در شهرستان زنجان

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زنجان گفت: 23 پروژه تولیدی و عمرانی در هفته دولت در شهرستان زنجان افتتاح شده است.

افتتاح 23 پروژه تولیدی و عمرانی در شهرستان زنجان

سید احمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به اقدامات سازمان جهاد کشاورزی زنجان در طول هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: 23 پروژه تولیدی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 19.7 میلیارد ریال افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها برای 190 نفر اشتغال‌زایی و تثبیت شغل از محل اعتبارات ملی، استانی و سرمایه گذاری شخصی در مناطق تابعه شهرستان ایجاد شده است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه سیستم‌های آبیاری تحت فشار در سطح 92 هکتار به مرحله بهره‌برداری رسیده است، افزود: این پروژه اعتباری بالغ بر 4.71 میلیارد ریال دارد.

وی با بیان اینکه سه گلخانه با مساحت 7 هزار و 500 متر مربع احداث شده است، گفت: این گلخانه‌ها با اعتبار 5.8 میلیارد ریال در طول هفته دولت بهره‌برداری شده است.

موسوی با اشاره به اینکه طرح بره‌پرواری به تعداد پنج مورد با ظرفیت تولید 550 راس و اعتبار 3.43 میلیارد ریال افتتاح شد، گفت: همچنین طرح گوساله‌پروری به تعداد دو مورد با ظرفیت تولید 65 راس با اعتبار 1.84 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه شش مورد طرح‌های لوله‌گذاری انهار سنتی به طول 13.570 کیلومتر افتتاح شده است، اظهار داشت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 2.8 میلیارد ریال افتتاح شد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه طرح‌های پرورش آبزیان به تعداد دو مورد با ظرفیت تولید 12 تن گوشت سفید آغاز به کار کرده است، افزود: این طرح‌ها با اعتبار 0.7 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین طرح‌های پرورش قارچ به تعداد دو مورد با اعتباری بالغ بر 0.4 میلیارد ریال افتتاح شده است.

موسوی خاطرنشان کرد: طرح‌های احداث گلخانه، سیستم‌های آبیاری تحت فشار و طرح‌های تولید گوشت قرمز از محل اعتبارات طرح توسعه کشاورزی شهرستان و سایر پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی و ملی تامین شده است.

انتهای پیام/73008/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول