اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور عاشقان امامت و ولایت صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حسینیه اعظم زنجان

به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری عاشقان امامت و ولایت در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در حسینیه اعظم زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) هر ساله در پایتخت شور و شعور حسینی با عزاداری گسترده مردم زنجان در روز شهادت ایشان برگزار می‌شود.

طبق سنوات سال‌های گذشته مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم ولایی و دیندار استان ساعت 22 یکشنبه 10 شهریور ماه جاری در مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه شهرستان ابهر و مداحی حاج ولی‌الله کلامی و محمدباقر منصوری از استان اردبیل برگزار می‌شود.

مردم مومن زنجان با حضور در مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) وفاداری و اعتقاد قوی خود را به این حضرت نشان می‌دهند و پایبندی خود را به ارزش‌های دین اسلام اعلام می‌کنند.

مردم استان زنجان در پایتخت شور و شعور حسینی هر ساله در شهادت ائمه و معصومان در مساجد و دسته‌های عزاداری حضور می‌یابند و همدردی خود را با چهارده معصوم ابراز می‌کنند.

همچنین برنامه ویژه شهادت امام جعفر صادق (ع) و مراسم پرفیض دعای توسل روز دوشنبه 11 شهریور ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

مراسم دعای توسل دوشنبه هر هفته پس از نماز مغرب و عشاء در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

همچنین دعای روح بخش زیارت عاشورا در روزهای پنج شنبه هر هفته در نیمه نخست سال در ساعت 22 و نیمه دوم سال در ساعت 21 امشب برگزار می‌شود و دعای پرفیض ندبه نیز در روزهای جمعه هر هفته ساعت 7.30 در مسجد حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

گفتنی است، برگزاری مراسم زیارت عاشورا یادگار شهدای پایگاه حسینیه اعظم زنجان است که از دوران دفاع مقدس تاکنون اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73008/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول