اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه خبر داد

برپایی نمایشگاه پاییزه از 17 شهریور در دهدشت

رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و لزوم تهیه مایحتاج خانواده‌ها به خصوص دانش‌آموزان، نمایشگاه عرضه کالا از 17 شهریور ماه جاری در سالن‌های تعاون روستایی دهدشت برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه پاییزه از 17 شهریور در دهدشت

 عین‌الله اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از برپایی نمایشگاه عرضه کالاها و محصولات در آستانه پاییز خبر داد.

رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، تمهیدات مناسب برای تأمین نیاز شهروندان و دانش آموزان سنجیده شده است افزود: با برپایی نمایشگاه‌های فروش ویژه پاییزه، لوازم و پوشاک تحصیلی با قیمت‌های مناسب در معرض خرید شهروندان قرار می‌گیرد.

اخوان زمان برپایی نمایشگاه را از 17 شهریور عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه به مدت  10 روز کالاها و مایحتاج ضروری مردم به ویژه دانش‌آموزان را عرضه می‌کند.

وی با اشاره به افزایش تقاضا برای برخی اقلام به خصوص اجناس مورد نیاز دانش‌آموزان برپایی نمایشگاه پاییزه را ضروری خواند و اذعان داشت: نمایشگاه پاییزه اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم را تأمین خواهد کرد.

رئیس مجمع امور صنفی کهگیلویه کالاهای قابل عرضه در این نمایشگاه را شامل لوازم تحریر، کیف، کفش، پوشاک و نیز مواد غذایی دانست و ابراز داشت: مجمع امور صنفی در فراهم کردن مایحتاج ضروری مردم در آستانه بازگشایی مدارس تمرکز کرده است.

اخوان مکان برگزاری نمایشگاه را در سالن‌های تعاون روستایی واقع در خیابان مذکور پارسی عنوان کردو با بیان اینکه  کالاهای عرضه شده در نمایشگاه ضمن برخورداری از کیفیت مطلوب تحت نظارت تیم بازرسی است افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ انجام شده با اصناف مختلف کالاهای عرضه شده در نمایشگاه پاییزه ارزان‌تر از دیگر فروشگاه‌های سطح شهر خواهد بود.

اخوان ادامه داد: بر همین اساس کالاهای عرضه شده در نمایشگاه از تخفیف 5 تا 20 درصدی به فروش می‌رسند.

به گفته اخوان تیم بازرسی و نظارت مجمع امور صنفی با همکاری بازرسان صنعت، معدن و تجارت شهرستان همه روزه در نمایشگاه گشت‌زنی و با هرگونه تخلف در عرضه کالاها برخورد می‌کنند.

اخوان با اشاره به اینکه فراخوان ثبت‌نام از اصناف برای  ایجاد غرفه در نمایشگاه صورت گرفته است گفت: هنوز تعداد غرفه‌های این نمایشگاه مشخص نشده است و کار ثبت‌نام ادامه دارد.

انتهای پیام/82016/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول