اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه عنوان کرد

260 میلیون ریال جریمه نقدی عرضه خارج از شبکه قند و شکر

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه گفت: 4 فقره پرونده عرضه خارج از شبکه ضمن الزام به عرضه کالای مکشوفه در شبکه در مجموع به 260 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

260 میلیون ریال جریمه نقدی عرضه خارج از شبکه قند و شکر

ارسلان عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: در ماه گذشته بیش از 10 پرونده عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی کهگیلویه وارد شده و مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه عمده تخلف این پرونده‌ها را عرضه خارج از شبکه سوخت، کود شیمیایی، مرغ، گندم و قند و شکر دانست و افزود: کار بررسی و اجرای احکام این تخلفات در شعبه اول بدوی و شعبه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز در کمترین زمان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه 4 فقره از پرونده‌های تخلف مربوط به عرضه خارج از شبکه قند و شکر بود، خاطرنشان کرد: بالغ بر پنج تن قند و شکر بسته‌بندی شده در خودروهای مکشوفه ضبط شده بود.

عباسی ادامه داد: شعبه رسیدگی به تخلفات با انجام تحقیقات مقدماتی کار و رسیدگی پرونده اقدام به صدور حکم کرده است.

این مسئول با بیان اینکه متهمین الزام به عرضه کالاهای مکشوفه در شبکه مناسب شده‌اند، افزود: همچنین متهمان این پرونده‌ها به خاطر عرضه خارج از شبکه به پرداخت جریمه نقدی قانونی در حق دولت محکوم شدند.

عباسی با بیان اینکه یکی از پرونده‌های عرضه خارج از شبکه مربوط به واحد تولیدی شیرینی است، اذعان داشت: این واحد تولیدی به مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی جریمه هر کدام از سه پرونده دیگر را 20 میلیون ریال برشمرد و گفت: در مجموع 4 فقره پرونده عرضه خارج از شبکه ضمن الزام به عرضه کالا در شبکه مناسب به جریمه نقدی قانونی 260 میلیون ریال در حق دولت محکوم شدند.

رئیس تعزیرات حکومتی کهگیلویه در پاسخ به سؤالی مبنی بر صدور احکام عرضه پرونده‌های عرضه خارج از شبکه 53 تن ذرت و 25 تن گندم مکشوفه از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گفت: این پرونده‌ها هنوز به تعزیرات حکومتی ارجاع نشده است و به محض ورود به شعبه مورد رسیدگی و اجرای حکم قرار می‌گیرند.

عباسی با اذعان به اینکه رسیدگی به تخلفات و صدور حکم در شعبه بدوی تعزیرات حکومتی کهگیلویه در کمترین زمان صورت می‌گیرد تصریح کرد: مراجع اعلام تخلف نسبت به تسریع در ارجاع پرونده‌ها به تعزیرات حکومتی اقدام کنند.

انتهای پیام/82016/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول