اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

معرفی 5 طرح صنعتی و معدنی برای دریافت تسهیلات 17 میلیاردی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از معرفی 5 طرح صنعتی و معدنی استان به صندوق توسعه ملی جهت دریافت 170 میلیارد ریال تسهیلات خبر داد.

معرفی 5 طرح صنعتی و معدنی برای دریافت تسهیلات 17 میلیاردی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، شامگاه یکشنبه کارگروه استانی معرفی طرح‌ها به صندوق توسعه ملی با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مدیران دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون به منظور تأمین تسهیلات مورد نیاز طرح‌های صنعتی و معدنی استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق منابع صندوق توسعه ملی، 39 طرح صنعتی و معدنی در کارگروه استانی بررسی و اولویت‌بندی و برای دریافت تسهیلات با سرمایه بالغ بر 710 میلیارد ریال به صندوق توسعه ملی معرفی شدند اظهار کرد: امروز نیز 5 طرح دیگر برای دریافت 170 میلیارد ریال به این صندوق معرفی شدند.

داریوش دیودیده گفت: از 380 میلیارد ریال تسهیلات مصوب سال 1391 در کارگروه استانی 350 میلیارد ریال آن توسط صندوق توسعه ملی تأیید نهایی و به بانک‌های عامل معرفی شده ‌است.

وی خاطرنشان کرد: از این 350 میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته به این استان 65 درصد آن برای بخش صنعت و 35 درصد دیگر به معدن و صنایع معدنی اختصاص داده شده است.

دیودیده گفت: همه طرح‌ها و واحدهای صنعتی و معدنی با ثبت‌نام در سامانه بهین‌یاب و با داشتن شرایط لازم و همچنین اخذ حدنصاب امتیاز لازم می‌توانند از منابع صندوق توسعه ملی استفاده کنند.

انتهای پیام/82009/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول