اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کنگره بین‌المللی امامزادگان در اصفهان صورت می‌گیرد

رونمایی از نرم‌افزار معرفی بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد / توزیع 10 هزار نسخه در اصفهان

سخنگوی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از رونمایی نرم‌افزار معرفی بقاع متبرکه در کنگره بین‌المللی امامزادگان در اصفهان خبر داد و گفت: بیش‌از 10 هزار نسخه از نرم افزار در اصفهان نیز توزیع می‌شود.

رونمایی از نرم‌افزار معرفی بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد / توزیع 10 هزار نسخه در اصفهان

رامین چرومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به برگزاری کنگره بین‌المللی امامزادگان که در استان اصفهان برگزار می‌شود خبر داد و گفت: در این کنگره یک نمایشگاه برای معرفی کنگره امامزادگان کشور در نظر گرفته شده است.

سخنگوی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به محورهای کنگره پرداخت و ادامه داد: کنگره بین‌المللی امامزادگان در چهار محور نقش سیاسی امامزادگان، نقش فرهنگی، نقش اجتماعی و امامزادگان و توسعه هنر اسلامی برگزار می‌شود.

وی، عمده برنامه‌ها و موارد قابل بحث در نقش سیاسی امامزادگان را شامل مبارزات سیاسی امامزادگان در ایران و جهان اسلام، بررسی قیام‌های امامزادگان در ایران و جهان اسلام و بررسی نقش سیاسی وجود امامزادگان و بقاع متبرکه در ایران و جهان اسلام عنوان کرد.

چرومی به نقش فرهنگی امامزادگان اشاره کرد و گفت: در محور فرهنگی امامزادگان با موضوعاتی از جمله امامزادگان و گسترش اسلام در جهان اسلام، نقش امامزادگان در گسترش تشیع در جهان اسلام، امامزادگان و گسترش فرهنگ زیارت، امامزادگان و ترویج شهادت، نقش امامزادگان در طریق عبودیت و بندگی و راه‌کارهای عملی تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اهم محور فرهنگی این کنگره است.

این مسئول به نقش اجتماعی امامزادگان اشاره کرد و گفت: امامزادگان و وحدت اجتماعی مسلمانان، نقش امامزادگان در توسعه امنیت ملی، امامزادگان و بیداری اسلامی، نقش امامزادگان در گسترش شهرنشینی و نقش امامزادگان در گسترش فرهنگ گردشگری عمده برنامه‌های اجرایی در کنگره بین‌المللی امامزادگان است.

رئیس روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بررسی جلوه‌های معماری امامزادگان و بقاع متبرکه، بررسی جلوه‌های هنرهای تزیینی امامزادگان و بقاع متبرکه و بررسی نقش امامزادگان در گسترش هنرهای اسلامی از محور امامزادگان و توسعه هنر اسلامی در کنگره بین‌المللی امامزادگان است.

چرومی، زمان برگزاری کنگره 20 و 21 شهریورماه سال جاری عنوان کرد.

این مسئول با بیان این‌که کهگیلویه و بویراحمد در کنگره بین‌المللی امامزادگان دارای یک غرفه جداگانه است، متذکر شد: در روز برگزاری کنگره از نرم‌افزار معرفی بقاع متبرکه استان رونمایی می‌شود و قریب به 10 هزار نسخه از نرم‌افزار در اصفهان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول