اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

فرماندار دنا به راه‌اندازی دفتر خبرگزاری‌ها کمک کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نارضایتی از وضعیت رسانه در شهرستان دنا گفت: دریغ از یک وبلاگ گردشگری در شهرستان دنا.

فرماندار دنا به راه‌اندازی دفتر خبرگزاری‌ها کمک کند

امین کمالوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه از وضعیت رسانه و مطبوعات در شهرستان دنا رضایت دارید، اظهار کرد: اگر راستش را بخواهید ما هم از این وضعیت گلایه‌مند هستیم و معتقدیم که شهرستان دنا بیش از این‌ها استحقاق دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: شهرستان دنا با این همه بزرگی و عظمت که قله افسانه‌ای دنا را در خود دارد، باید وضعیتی به مراتب بهتر از این در حوزه رسانه و مطبوعات داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: یکی از دغدغه‌های من در دوره مسئولیت همین بوده است و از وضعیتی که رسانه در این شهرستان داشته، رضایت نداشته‌ام.

کمالوندی بیان داشت: من تعجب می‌کنم که چرا شهری توریستی همچون سی‌سخت که برای همه شناخته شده است نباید حتی یک وبلاگ گردشگری داشته باشد.

این مسئول ارشد فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی سایت مخصوص گردشگری در شهرستان دنا را ضرورتی اجتناب‌پذیر دانست و گفت: دوستان ما در گردشگری حتماً این کار را انجام خواهند داد، چرا که نیازی ضروری برای معرفی جاذبه‌های این شهرستان توریستی به حساب می‌آید. 

این مسئول یکی دیگر از مشکلات مربوط به حوزه رسانه در این شهرستان را عدم همراهی جوانان مستعد این شهرستان دانست و گفت: تاکنون تنها یک درخواست برای انتشار نشریه در این شهرستان به نام ترنم وحی داشته‌ایم و کمتر در این خصوص از ما سؤال می‌شود.

فرماندار دنا به راه‌اندازی دفاتر خبرگزاری‌ها در این شهرستان کمک کند

کمالوندی وظیفه مسئولان آن شهرستان از جمله فرماندار شهرستان دنا و مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی و گردشگری را مهم دانست و گفت: باید همتی مضاعف از خود نشان دهند و از بایکوت خبری که شما می‌گویید جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: ما هم به سهم خود در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از هرگونه کمکی برای رفع این بن‌بست دریغ نخواهیم کرد.

کمالوندی از فرماندار شهرستان دنا خواست تا برای راه‌اندازی دفتر خبرگزاری‌ها در این شهرستان اقدام کند و گفت: مسئول ارشد شهرستانی می‌تواند نسبت به تجهیز زیرساخت‌ها برای خبرنگاران در آن شهرستان اقدام کند تا خبرنگاران بتوانند با فراغت بال در آن حوزه کار کنند.

انتهای پیام/2571/ب40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول