به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ایمان خرمی نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای حضور پایدار و اثربخش در بازارهای آینده باید با اتکا به رویکردهای مدیریت محصول، کیفیتگرایی، بازطراحی فرآیندها و ویژگی محصول بر مبنای نیاز و انتظارات مشتری عمل کرد.
وی افزود: کیفیتگرایی که بر اساس هزینه، زمان تحویل، مرغوبیت و عملکرد محصول است، چالشهای نوینی را پیش روی ما قرار داده و در این رویکرد جوامع متشکل از همین مشتریان فرض میشوند.
خرمینژاد با بیان اینکه تفکر سبز ارتباط سازمانها با مشتریان را بهبود میبخشد، ادامه داد: با توجه به ظرفیت استان فارس در بخش مدیریت و صنعتی، برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت سبز روشها و مدلهای موفقیت پایدار سازمانی توسط گروه مشاوران رانا و انجمن مدیریت سبز ایران برگزار میشود.
وی تصریح کرد: محورهای مباحث این دوره، هوش سبز (توسعه اقتصادی)، دفتر کار سبز (ماده 190 برنامه پنجم توسعه)، (کاهش هوشمندانه هزینهها و مصرف بهینه انرژی)، مدیریت محصول (از کیفیتگرایی تا رویکرد سبز ) و ساختمان سبز (تولید و ذخیره انرژیهای سبز، بازیافت و ذخیرهسازی آبهای مصرفی) است.
این فعال اقتصادی بیان کرد: این کارگاه آموزشی با حضور اساتید این حوزه از جمله سفیر جهانی انرژی وابسته به سازمان ملل و عضو هیات رئیسه جامعه مدیریت سبز اروپا برگزار میشود که فرصت مناسبی برای ارائه ایدههای نوین و تبادل دانش بین کارشناسان و مدیران است.
خرمی نژاد ابراز کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره میتوانند به وب سایت www.ivmcco.com مراجعه و ثبتنام کنند.
انتهای پیام/2448/ب۳۰