اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس فردا در اتاق بازرگانی صورت می‌گیرد

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت سبز در شیراز

دبیر اجرایی کارگاه آموزشی مدیریت سبز گفت: این کارگاه 13 شهریور ماه جاری در اتاق بازرگانی شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت سبز در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ایمان خرمی نژاد بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای حضور پایدار و اثربخش در بازارهای آینده باید با اتکا به رویکردهای مدیریت محصول، کیفیت‌گرایی، بازطراحی فرآیندها و ویژگی محصول بر مبنای نیاز و انتظارات مشتری عمل کرد.

وی افزود: کیفیت‌گرایی که بر اساس هزینه، زمان تحویل، مرغوبیت و عملکرد محصول است، چالش‌های نوینی را پیش روی ما قرار داده و در این رویکرد جوامع متشکل از همین مشتریان فرض می‌شوند.

خرمی‌نژاد با بیان اینکه تفکر سبز ارتباط سازمان‌ها با مشتریان را بهبود می‌بخشد، ادامه داد: با توجه به ظرفیت استان فارس در بخش مدیریت و صنعتی، برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت سبز روش‌ها و مدل‌های موفقیت پایدار سازمانی توسط گروه مشاوران رانا و انجمن مدیریت سبز ایران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: محورهای مباحث این دوره، هوش سبز (توسعه اقتصادی)، دفتر کار سبز (ماده 190 برنامه پنجم توسعه)، (کاهش هوشمندانه هزینه‌ها و مصرف بهینه انرژی)، مدیریت محصول (از کیفیت‌گرایی تا رویکرد سبز ) و ساختمان سبز (تولید و ذخیره انرژی‌های سبز، بازیافت و ذخیره‌سازی آبهای مصرفی) است.

این فعال اقتصادی بیان کرد: این کارگاه آموزشی با حضور اساتید این حوزه از جمله سفیر جهانی انرژی وابسته به سازمان ملل و عضو هیات رئیسه جامعه مدیریت سبز اروپا برگزار می‌شود که فرصت مناسبی برای ارائه ایده‌های نوین و تبادل دانش بین کارشناسان و مدیران است.

خرمی نژاد ابراز کرد: علاقمندان به شرکت در این دوره می‌توانند به وب سایت www.ivmcco.com مراجعه و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/2448/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول