اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل:

بخش تعاون بازوی توانمند توسعه استان اردبیل است

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل گفت: بخش تعاون به عنوان یک رویکرد اقتصادی نقش و سهم بسزایی در رشد و توسعه استان اردبیل دارد.

بخش تعاون بازوی توانمند توسعه استان اردبیل است

مسعود کردستانی در آستانه هفته تعاون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت‌: بانک توسعه تعاون در تمامی بخش‌های اقتصادی از جمله صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات و بازرگانی یاریگر کارآفرینان و تعاونگران است که سعی می‌کنند در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارند.

وی عنوان کرد‌: جوانان جویای کار و تحصیل کرده با ایجاد تشکل‌های تعاونی می‌توانند بانی تحول در نظام ساختاری اقتصادی استان شوند که در این مسیر حرکت‌های خوبی نیز آغاز شده است.

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل افزود: فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها با تشکیل تعاونی‌های تولیدی، کشاورزی و خدماتی و با بهره بردن از ابزارهای سخت افزاری و نرم افزاری موجود در استان می‌توانند ظرفیت‌های بالقوه در بخش تعاون را به بالفعل تبدیل کنند.

کردستانی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های استان تعاونی‌های بانوان، صنایع دستی، خدمات گردشگری، خدمات فنی و مهندسی و کشاورزی می‌توانند بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری در منطقه ایجاد کنند.

این مسئول در خصوص خدمات نوین بانک توسعه تعاون در سطح استان نیز خاطرنشان کرد: استفاده از خدمات نوین بانکی با توجه به اهمیت مدیریت زمان، کاهش ترافیک و تسریع در انجام عملیات بانکی تبدیل به یکی از الزامات زندگی امروز شده است.

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل یادآور شد: در این راستا بانک توسعه تعاون طیف وسیعی از خدمات بانکی در هر زمان و هر مکان را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا مشتریان امکان آن را پیدا کنند تا از طریق برقراری ارتباط توسط اینترنت بتوانند بخشی از امور بانکی را انجام دهند.

کردستانی ابراز داشت: همچنین در نظر گرفتن ضریب امنیتی بالاتر با استفاده از روش‌های دو عاملی کاربران اعم از شناسایی کاربر با استفاده از رمز ثابت و همچنین رمز دوم می‌توانند فعالیت‌هایشان را از طریق این سیستم انجام دهند.

وی تصریح کرد: در کنار آن مشتریان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی ما از خدمات اینترنت بانک توسعه تعاون استفاده کنند که این خدمات شامل چهار بخش است.

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل با برشمردن خدمات بانکداری اینترنتی توسعه تعاون نیز گفت: اینترنت بانک، خدمات الکترونیکی، پرداخت همراه، پیامک بانک، تلفن بانک، اتصال به پرداخت اینترنتی، خدمات کارت، شامل کارت نقدی، کارت هدیه، خرید و تعاون کارت و همچنین پرداخت‌های اینترنتی از جمله آنهاست.

کردستانی با برشمردن اولویت‌ برنامه‌های بانک تا پایان سال افزود: هم اکنون بانک توسعه تعاون به جز شهرستان سرعین در تمامی شهرستان های استان دارای شعبه است.

وی تاکید کرد: مذاکراتی را با فرماندار سرعین داشتیم تا مقدمات ایجاد واحد بانک در شهرستان سرعین نیز فراهم آید تا عموم هموطنان، مسافران و گردشگران بتوانند از خدمات بانک توسعه تعاون استفاده کنند.

وی عنوان کرد: بخش تعاون به عنوان یک رویکرد اقتصادی نقش و سهم بسزایی در رشد و توسعه استان دارد و با توجه به گستردگی زیر بخش‌ها و تنوع فعالیت در بخش تعاون با اولویت‌بندی نیازهای هر منطقه و مزیت‌های موجود در هر شهرستان گام‌های مهمی برداشته شده است.

رئیس اداره شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل اذعان داشت: بانک توسعه تعاون در جهت مردمی شدن اقتصاد و تحقق سهم 25 درصدی بخش تعاون از اقتصاد ملی در راستای تامین مالی تعاون‌گران آماده انعقاد تفاهمنامه با اتحادیه‌ها و تعاونی‌های فعال در استان اردبیل است.

انتهای پیام/62005/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول