اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری خبر داد

درآمد 30 میلیارد ریالی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از صندوق صدقات

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: سالانه از محل جمع آوری صدقات در این استان 30 میلیارد ریال جمع‌آوری و برای کمک به جامعه هدف این نهاد هزینه می‎شود.

درآمد 30 میلیارد ریالی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از صندوق صدقات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابوالقاسم رستگار پیش ازظهر امروز در دیدار با مدیران کمیته امداد این استان، اظهار کرد: سالانه از محل جمع آوری صدقات در این استان 30 میلیارد ریال جمع آوری و برای کمک به جامعه هدف این نهاد هزینه می‎شود.

وی با بیان اینکه 30 درصد پول پرداختی به نیازمندان از محل کمک‎های مردمی تامین می‎شود، گفت: در حال حاضر هم اکنون هشت درصد جمعیت زیرپوشش کمیته امداد است.

رستگار تعداد مشترکان صنادیق صدقات استان را 140 هزار مشترک اعلام کرد و افزود: این استان جزو 10 استان برتر کشور در جذب صدقات مردمی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر 5 هزار و 500 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره‎مند هستند، گفت: این افراد در آینده از مزایای بازنشستگی هم بهره‌مند خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد یک هزار و 486 خانوار مجری طرح‎های خودکفایی و اشتغال هستند و بقیه جزو زنان سرپرست خانوار و یا بیمه روستاییان و عشایر هستند.

رستگار با اشاره به کسب عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی استان، گفت: این نهاد علاوه بر خدمت‌رسانی مطلوب در بخش دستگاه‌های برتر عملکرد و شاخص‌های تخصصی و همچنین ترویج فرهنگ نماز به عنوان دستگاه برتر در سطح استان معرفی شد.

انتهای پیام/68001/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول