اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح 370 طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد در کنارک

مدیر کمیته امداد کنارک گفت: به مناسبت هفته دولت 370 طرح اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‎گیرد.

افتتاح 370 طرح اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد در کنارک

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان، علی شهرکی اظهار داشت: امسال در هفته دولت 370 طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد و 474 میلیون ریال از محل تسهیلات قرض الحسنه بانکی و منابع کمیته امداد افتتاح و مورد بهره‎برداری قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: از این میزان 271 طرح با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد و 198 میلیون ریال از محل وام‎های قرض الحسنه بانک‎های عامل و 99 طرح با هزینه 2 میلیارد و 276 میلیون ریال از منابع کمیته امداد پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد کنارک گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله مشاغل خانگی، طرح‎های کسب و کار کوچک، کشاورزی، صیادی و دامداری است که تاثیر بسیار مطلوب بر گسترش فرهنگ کسب و کار و تلاش در منطقه خواهد داشت.

انتهای پیام/75005/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول