اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان جشنواره قرآنی کانون‌های فرهنگی تربیتی امداد

جشنواره ورزشی کمیته امداد برگزار می‌شود

مدیر کل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی گفت: پس از برگزاری جشنواره قرآنی کانون‌های فرهنگی تربیتی امداد در سراسر کشور، جشنواره ورزشی و سرود در هفته جاری برگزار می‌شود.

جشنواره ورزشی کمیته امداد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی فارس، بهروز مهربانیان اظهار داشت: جشنواره قرآنی ویژه دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی عضو کانون‌های فرهنگی تربیتی در سراسر کشور به طور همزمان و به صورت منطقه‌ای در 9 منطقه کشور برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

وی افزود: 35 هزار دانش‌آموز و خانواده‌هایشان در سطح شهرستانی و استانی این جشنواره که به مدت پنج روز در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و اذان برگزار شد شرکت و نفرات برتر به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

مهربانیان ادامه داد: 120 هزار نوجوان و جوان عضو کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور از برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی امداد بهره‌مند شدند.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی تصریح کرد: در تابستان امسال 120 هزار نفر از نوجوانان و جوانان عضو کانون‌های فرهنگی تربیتی در سراسر کشور از برنامه‌های مختلف این کانون‌ها بهره‌مند شدند.

مهربانیان بیان کرد: 102 کانون فرهنگی تربیتی دائم، 550 کانون فصلی و موقت و بیش از 660 کانون جوانان پیرو ولایت در سراسر کشور وجود دارد که این جوانان از برنامه‌های مختلف ورزشی، مهارت‌آموزی، آموزش سبک زندگی و ... بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد 20 اردوگاه نیز در سطح کشور پذیرای بیش از 41 هزار نفر از دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان است.

مدیرکل امور تربیتی و جوانان کمیته امداد امام خمینی ابراز داشت: حوزه فرهنگی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان برنامه‌های متنوعی را در تابستان جاری در نظر گرفت که یکی از این برنامه‌ها برگزاری جشنواره قرآنی، ورزشی و هنری بود.

انتهای پیام/2448/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول