اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان زنجان:

کمیته امداد در ساخت مسکن مددجویی به تعهدات خود عمل کرده است

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان زنجان گفت: کمیته امداد در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان به بیشتر از تعهدات خود عمل کرده است.

کمیته امداد در ساخت مسکن مددجویی به تعهدات خود عمل کرده است

مرتضی جزدائمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد استان زنجان از زمان آغاز به کار این حوزه، ساخت مسکن برای مددجویان را در سرلوحه کاری خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون فعالیت‌های بسیاری در حوزه مسکن صورت گرفته است، اضافه کرد: احداث و خرید مسکن شهری، بازسازی و زیباسازی بافت‌های فرسوده شهری نیز از دیگر اقداماتی است که توسط حوزه مسکن انجام شده است.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این نهاد طی سال گذشته تصریح کرد: خوشبختانه عملکرد ساخت مسکن برای مددجویان امداد طی سال گذشته بیشتر از تعهدات ابلاغی به این نهاد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته 47 واحد مسکن بیشتر از تعهداتی که به این نهاد ابلاغ شده بود، ساخته شد.

جزدائمی با بیان اینکه اجرای عملیات مربوط به گازکشی برای منازل مددجویی از جمله اقدامات کمیته امداد در بخش مسکن است، افزود: طی سال گذشته برای منازل 212 خانوار مددجو لوله‌کشی گاز انجام شد.

وی با بیان اینکه تعداد افراد بهره‌مند شده از این نوع تسهیلات 644 مددجو هستند، اضافه کرد: مبلغ هزینه شده در این راستا 729 میلیون و 600 هزار ریال است.

مدیر امور مسکن و ساختمان کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به تعمیر منازل مسکونی مددجویی و همچنین ساخت سرویس‌های بهداشتی برای این واحدها اذعان داشت: طی سال گذشته 100 دستگاه سرویس بهداشتی برای منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد استان زنجان احداث شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اغلب سرویس‌های بهداشتی مذکور در مناطق روستایی ساخته شد، افزود: با برآورد صورت گرفته با ساخت این سرویس‌ها 368 مددجو از خدمات امداد استان در این بخش بهره‌مند شدند.

جزدائمی به مبلغ هزینه شده برای ساخت این سرویس‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع 983 میلیون ریال برای احداث این تعداد سرویس بهداشتی هزینه شده است.

انتهای پیام/73005/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول