اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فومن خبر داد

تحویل 20 خانه مددجویان کمیته امداد در فومن

امام جمعه فومن گفت: در هفته دولت جاری 20 خانه کمیته امداد به مددجویان این نهاد تحویل داده شد.

تحویل 20 خانه مددجویان کمیته امداد در فومن

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، حجت‌الاسلام محمد حسن صفوی عصر امروز در جریان افتتاح پروژه‌های هفته دولت روستاهای این شهرستان، اظهار کرد: در هفته دولت و مناسبت‌های مختلف دولتمردان خدمات و برنامه‌های اجرایی خود را مورد بهره‌برداری قرار می‌دهند و برای مردم رفاه بیشتری را فراهم می‌کنند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی روستاها و مناطق محروم از نعمت آب، گاز، برق و وسایل ارتباط جمعی برخوردار شدند و زندگی در روستاها جاری و ساری است.

امام جمعه فومن، نمونه بارز پشتیبانی از محرومان و اقشار آسیب‌پذیر را ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد ذکر کرد و یادآور شد: در هفته دولت جاری تعداد 20 خانه کمیته امداد به مددجویان فومن تحویل داده شده است.

وی، خطاب به مسئولان شهرستان فومن خاطرنشان کرد: مردم انتظار حرکت‌های رجایی‌گونه از مسئولان دارند و این دوره که دوره سازندگی شهرستان فومن است تمام مسئولان باید با همدلی و اتحاد در عمران و آبادانی شهر تلاش کنند تا حماسه اقتصادی خلق شود و ایران به استقلال اقتصادی برسد.

صفوی با بیان اینکه انقلاب ما وابسته به دین اسلام است، متذکر شد: دشمنان اگرچه توانستند مردان بزرگی از انقلاب را شهید کنند اما ملت ایران آگاه‌تر شده و به انقلاب پایبند مانده‌اند.

وی با تصریح بر اینکه مردم به سرمایه‌های انقلاب احترام می‌گذارند، خاطرنشان کرد: وفاداری ملت ایران به انقلاب در انتخابات 24 خرداد و راهپیمایی روز قدس و دیگر حرکت‌های انقلاب به اثبات رسیده است.

انتهای پیام/84002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول