اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند:

حضور در جام باشگاه‌های آسیا خط مقدم فوتسال ایران است

رئیس هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند گفت: حضور در جام باشگاه‌های آسیا خط مقدم فوتسال ایران است و با کسب قهرمانی می‌توان آن را فتح کرد.

حضور در جام باشگاه‌های آسیا خط مقدم فوتسال ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا جنتی ظهر امروز در حاشیه حضور بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال گیتی‌پسند در گلستان شهدای اصفهان از مقام شامخ شهیدان تجلیل به عمل آورد.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان نیز با آرزوی موفقیت برای کاروان تیم گیتی‌پسند توضیحاتی در مورد شهدای گلگون کفن استان اصفهان در آستانه روز بسیج ورزشکاران ارائه کرد.

مهدی اسدی با آرزوی موفقیت برای تیم فوتسال گیتی‌پسند تصریح کرد: در این مسابقات با مدد از مولای متقیان حضرت علی(ع)، برای کسب پیروزی در تمام مسابقات به میدان بروید.

به گزارش فارس، کاروان تیم فوتسال گیتی‌پسند ایران پیش از سفر به ژاپن برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بیعت دوباره کرد.

بازیکنان تیم فوتسال گیتی‌پسند، با حضور در مزار شهیدان هشت سال دفاع مقدش و شهدای گمنام، حلقه اتحاد خود را در کنار مزار شهید حسن غازی برپا کرده و با مدد از مولا امیر المومنین(ع)، عازم رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شدند.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول