اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم مدیرعامل

اعضای کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم معرفی شدند

اعضای کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در آستانه فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور معرفی شدند.

اعضای کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تغییر و تحولات در نماینده فوتسال قم برای حضور موفق در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به تغییر نام صبا به ماهان تندیس و واگذاری تمام امور تیم فوتسال صبا به شرکت ماهان تندیس انجامید، در فاصله کمتر از 10 روز تا آغاز لیگ برتر سرانجام کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم معرفی شدند.

با تصمیم امیر جلالی مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم، مدیر فنی، سرمربی، مربی و مدیر رسانه‌‌ای تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای حضور موفق و پرقدرت این تیم در  فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رسما مسئولیت‌های خود را پذیرفته و کار خود را با این تیم آغاز کردند.

بر این اساس رضا کردی مربی نام آشنا و مطرح فوتسال قم که دارای بالاترین مدرک مربیگری فوتسال است، پیش از این سرمربی ارم کیش و کیش ایر قم بوده و هم اکنون نیز از مدرسان فوتبال و فوتسال زیر نظر فدراسیون فوتبال و AFC‌ محسوب می‌شود مسئولیت سرمربیگری و مدیریت فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم را بر عهده گرفت.

همچنین با تصمیم مدیرعامل باشگاه ماهان تندیس قم، سید وحید غیاثی بازیکن نام آشنای فوتسال قم و عضو سابق تیم‌های ارم کیش، کیش‌ایر، صبای قم و دبیری تبریز رسما به عنوان مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور معرفی شد.

این در حالی است که حسین صبوری کاپیتان تیم فوتسال ماهان تندیس قم در رقابت‌های جام ولایت که امسال در ماه مبارک رمضان در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار شد، به عنوان مربی در کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم قرار گرفت.

همچنین کادر فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم هادی بهرامی را به عنوان مربی دروازه‌بان‌های این تیم انتخاب کرد و دکتر قدرت‌الله باقری نیز که مربی تیم ملی  فوتسال کشورمان محسوب می‌شود، همچون سال گذشته که در کنار صبای قم بود در این فصل مربیگری تیم فوتسال ماهان تندیس قم را بر عهده خواهد داشت.

قرار است اعضای کادر مدیریت و فنی تیم فوتسال ماهان تندیس قم با توجه به جابه‌جایی‌هایی که بر سر این انتقال باید صورت بپذیرد و قرارداد جدیدی بین این باشگاه و بازیکنان تیم فوتسال ماهان تندیس باید منعقد شود، امشب جلسه‌ای با بازیکنان سابق صبا که قرار است از این به بعد در تیم ماهان تندیس بازی کنند، خواهند داشت.

اعضای کادر فنی تیم  فوتسال ماهان تندیس قم برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی معرفی شدند که باشگاه ماهان تندیس از محسن‌ حسن‌زاده سرمربی موفق صبا در فصل گذشته لیگ برتر نیز برای حضور در کادر فنی این تیم دعوت کرده بود اما تا کنون حسن‌زاده این پیشنهاد همکاری را نپذیرفته است.

انتهای پیام/2258/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول