اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی سیرجان

مسابقات فوتسال جوانان کشور پایان یافت

مسابقات قهرمانی فوتسال جوانان کشور با معرفی برترین‌ها در سیرجان پایان یافت.

مسابقات فوتسال جوانان کشور پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، مسابقات قهرمانی جوانان فوتسال کشور پس از یک هفته برگزاری در سیرجان ظهر امروز پایان یافت و تیم سیرجان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگار فارس گفت: در این مسابقات 48 تیم شرکت کردند که تیم‌های هلال‌احمر مشکین‌شهر، مقاومت کرمان و شهرداری رشت به ترتیب مقام‌های دوم تا چهارم را از آن خود کردند.

اصغر حدیدی افزود: رقابت‌های قهرمانی فوتسال نوجوانان کشور نیز به میزبانی سیرجان از پنجم شهریور‌ماه با حضور 51 تیم از سراسر کشور آغاز می‌شود.

نماینده ویژه فدراسیون فوتبال کشور که نظارت این مسابقات را بر عهده داشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از میزبانی خوب و با امکانات کافی شهرستان سیرجان فراتر از یک مرکز استانی قدردانی کرد و همدلی و همکاری مسئولان سیرجان را در امور ورزشی قابل قبول خواند.

کاظم سلیمانی از دعوت پنج نفر از جوانان فوتسال کشور به تیم ملی خبر داد و گفت: برای بهتر برگزار شدن مسابقات پیشنهاد می‌دهیم که مسابقات در آینده ابتدا به صورت منطقه‌ای برگزار شود.

سلیمانی تصریح کرد: شهرستان سیرجان تا دو روز دیگر میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی کشور در بخش نوجوانان با بیش از 50 تیم بوده و جایگاه این شهرستان در برگزاری مسابقات خوب و کشوری تثبیت شده است.

وی خاطر نشان کرد: آمار تقریبی بین 500 هزار تا 2 میلیون نفر را از فوتسال کشور برای جوانان و نوجوانان داریم، زیرا تیم‌های محله‌ای نیز در سطح کشور جزو این آمار محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/80015/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول