اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

فرمانداری ‌بم اعتبار ویژه 1.2 میلیارد تومانی دریافت می‌کند

فرماندار بم گفت: فرمانداری ‌بم به همراه شهرستان‌های رفسنجان و سیرجان اعتبار ویژه یک میلیارد و 200 میلیون تومان دریافت می‌کنند.

فرمانداری ‌بم اعتبار ویژه 1.2 میلیارد تومانی دریافت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین ظهر امروز در جمع نمازگزاران بم با بیان اینکه طی چند ماه گذشته اقدامات ما در مورد انتخابات و همچنین برقراری امنیت بوده است، اظهار داشت: برگزاری انتخابات سالم و به دور از حاشیه به طور جدی در دستور کار بود که با موفقیت انجام شد.

وی بیان داشت: برگزاری رزمایش رمضان 92 توسط نیروی انتظامی موجب شد تا‌ امنیت نسبی در منطقه شرق استان کرمان حاکم شود که جای تقدیر دارد.

زین‌الصالحین تصریح کرد: در اعتبارات سال گذشته 62 میلیارد تومان برای بازسازی به شهرستان بم اختصاص یافت که 22 میلیارد تومان آن به شهرداری بم و 4 میلیارد تومان به شهرداری بروات برای عمران‌ شهری داده شد.

وی افزود: در هفته دولت سال جاری بیش از 300 هزار مترمربع آسفالت معابر شهری در بم مورد بهره‌برداری قرار گرفت که این طرح‌ها از طریق اعتبارات بازسازی انجام شده است.

زین‌الصالحین گفت: به زودی 15 کیلومتر از باند دوم جاده بم – کرمان که زیرسازی آن انجام شده است، آسفالت می‌شود و 25 کیلومتر باقیمانده نیز در دست احداث است.

فرماندار بم با اشاره به پروژه گازرسانی به این شهرستان اظهار داشت: این پروژه تاکنون تعطیل نشده و کار ادامه دارد و امیدواریم در هفته دولت سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی بیان داشت: خط انتقال گاز به بم از طریق استان فارس انجام می‌شود و در این زمینه با مشکل خاصی مواجه نخواهیم بود.

زین‌الصالحین عنوان کرد: به منظور راه‌اندازی شهربازی روباز بم جلسات متعددی با شورای شهر و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی داشتیم که به توافق نرسیدیم، اما تلاش برای راه‌اندازی شهربازی بم ادامه دارد.

وی ابراز داشت: شهربازی سرپوشیده بم که توسط بخش خصوصی پیگیری می‌شود، تکمیل و همشهریان به زودی می‌توانند از این مکان تفریحی استفاده کنند.

زین‌الصالحین افزود: دانشگاه علوم پزشکی بم طبق سال‌های گذشته 50 درصد سهمیه پذیرش خود را به دانشجویان بومی اختصاص داده که در سال جاری این سهمیه با مشکل مواجه شده بود، اما با پیگیری‌ مسئولان رفع شد.

وی خاطر نشان کرد: در سفر استاندار کرمان به بم طی هفته دولت 29 پروژه با 39 میلیارد تومان اعتبار بهره‌برداری شد که از آن جمله می‌توان به کلنگ‌زنی بیمارستان 200 تختخوابی بم اشاره کرد.

زین‌الصالحین گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده فرمانداری ‌بم به همراه شهرستان‌های رفسنجان و سیرجان اعتبار ویژه دریافت کردند که به میزان یک میلیارد و 200 میلیون تومان است.

وی اظهار داشت: با همکاری بنیاد تعاون ناجا به زودی کشتارگاه صنعتی بم راه‌اندازی و آماده ارائه خدمات به مردم استان کرمان خواهد بود.

انتهای پیام/2446/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول