اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نیشابور خبر داد

بهره‌برداری از 11 پروژه عمرانی با 58 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت

شهردار نیشابور از بهره‌برداری از 11 پروژه عمرانی و خدماتی این نهاد با اعتباری معادل 58 میلیارد و 700 میلیون ریال در هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از 11 پروژه عمرانی با 58 میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت

محمدحسن زرندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از نیشابور اظهار داشت: پروژه‌های فوق شامل تکمیل محور گردشگری خیام، عطار و بهشت‌فضل با اعتباری معادل سه میلیارد ریال، نصب نرده و جدول‌گذاری بلوار جمهوری با سه میلیارد ریال اعتبار و احداث دیوار ساحلی کال جنگل و روغن نباتی با سه میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار در این ایام به بهره‌برداری ‌رسید.

وی با اشاره به افتتاح همزمان طرح بهسازی آیلند بلوارهای شهید بهشتی، پژوهش و دانشگاه با اعتباری معادل چهار میلیارد ریال و احداث پل در منطقه رحمت‌آباد با 500 میلیون ریال اظهار داشت: بازگشایی و اجرای جدول، کانیو و روکش آسفالت بلوار جدیدالاحداث سروستان واقع در ضلع شمالی خیابان مسیح حد فاصل خیابان امام (ره) و بلوار بعثت با 31 میلیارد ریال اعتبار یکی دیگر از طرح‌هایی است که در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار نیشابور با اشاره به روکش آسفالت معابر اصلی و مهم شهر در حد فاصل محور گردشگری خیام و عطار تا میدان رسالت با اعتباری حدود 12 میلیارد ریال خاطرنشان کرد: همچنین با اتمام عملیات بهسازی بخشی از آیلند بلوار 76 متری کمربندی امام رضا(ع) با اعتباری معادل سه میلیارد و 500 میلیون ریال بهره‌برداری از این طرح نیز آغاز می‌شود.

زرندی به احداث کانال در محدوده بلوار غزالی و خیابان‌های کمال‌الملک، 17 شهریور و 15 خرداد با اعتباری به مبلغ چهار میلیارد ریال اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر موارد فوق عملیات اجرایی پیاده‌روسازی در خیابان‌های 15 خرداد، 17 شهریور و فردوسی شمالی با اعتباری معادل هشت میلیارد ریال به پایان رسیده و اجرای روکش آسفالت در مسیرهای بلوار پژوهش و بلوار جانبازان نیز با چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار پایان یافته است.

وی اختصاص اعتباری به میزان 54 میلیارد ریال در سال‌جاری برای تحقق طرح «نهضت آسفالت» را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در این خصوص تاکنون بیش از 16 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده و در ماه‌های آینده نیز حدود 37 میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر نیز به‌منظور روکش آسفالت و لکه‌گیری معابر اصلی و فرعی از سوی شهرداری هزینه می‌شود.

زرندی با اشاره به این‌که اغلب پروژه‌های مذکور در طی یک سال اخیر طراحی و به اجرا در آمده است، یادآور شد: از جمع اعتبار 58 میلیارد و 700 میلیون ریال اختصاص یافته به طرح‌های فوق، مبلغ 56 میلیارد و 930 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری و مبلغ یک میلیارد و 770 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات استانی برای افتتاح طرح‌های یاد شده اختصاص یافته است.

انتهای پیام/2202/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول