اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر عنوان کرد

افتتاح 143 طرح و پروژه طی هفته دولت در شهرستان ملایر

فرماندار شهرستان ملایر با بیان اینکه امسال در هفته دولت در شهرستان ملایر143 طرح و پروژه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده، گفت: برای این تعداد پروژه و طرح 91 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

افتتاح 143 طرح و پروژه طی هفته دولت در شهرستان ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر مصطفی آزادبخت ظهر امروز در یادواره 77 شهید کارمند ملایر و شهدای دولت در سینما فرهنگیان این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: امروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بزرگترین افتخار برای همه ماست و فضا و عطر شهادت را در جامعه زنده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهدای دولت بهترین الگو در خدمت‌رسانی به مردم برای مسئولان هستند، افزود: شهیدان رجایی و باهنر با درک درست شرایط کشور و حرکت در مسیر امام در دوره کوتاه مسئولیت خود در بین مردم ماندگار شدند.

فرماندار ملایر ابراز داشت: نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز پیشرفت‌های چشمگیری داشته و باید در همین راستا خدمت به مردم مد نظر باشد.

وی با بیان اینکه امسال در هفته دولت در شهرستان ملایر 143 طرح و پروژه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده، گفت: برای این تعداد پروژه و طرح 91 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

آزادبخت در ادامه با بیان این که جایگاه شهرستان ملایر در استان ویژه است، خاطرنشان کرد: ملایر در افتتاح پروژه در استان در جایگاه برتر بوده و این نشان از کارآمدی مسئولان نظام در شهرستان ملایر است.

وی در پایان یادآور شد: تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن هیچ اثری در پیشرفت کشور نداشته و ملت ما همچنان مقاومت می‌کند و این تحریم‌ها ملت ایران را به خود باوری بیشتری رسانده است.

انتهای پیام/89013/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول