اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد

افتتاح بیش از 40 پروژه در بام ایران به مناسبت هفته دولت

فرماندار شهرستان دماوند از بهره‏برداری بیش از 40 پروژه در زمینه‏های صنعت، کشاورزی، دامداری و عمران شهری در بام ایران به مناسبت هفته دولت خبر داد.

افتتاح بیش از 40 پروژه در بام ایران به مناسبت هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری که صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‏های شهرداری دماوند سخن می‏گفت، از سخنان خود از تلاش مسئولان شهرستان دماوند در اجرا و تحویل پروژه‏ها و همچنین از صبر و حوصله مردم تقدیر کرد.

وی خاطرنشان کرد: در طول سال، کارها و پروژه‏های زیادی توسط خدمت‏گزاران دولت انجام می‏شود که هفته دولت یکی از فرصت‏های بروز و ظهور این خدمات در پیشگاه ملت شریف ایران است.

افشارنادری همچنین با اشاره به برگزاری سه انتخابات موفق در سال‌جاری در سطح شهرستان دماوند تصریح کرد: خدا را شاکریم که توانستیم این مراحل را نیز با همکاری مردم و مسئولان به خوبی و با آرامش پشت سر بگذاریم.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه دشمنان مترصد این هستند که نظام  را ناکارآمد جلوه دهند، گفت: خدمت کردن در شرایط مطلوب اقتصاری کار خاصی نیست؛ مهم این است که در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‏ها بتوانیم به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دولت‏مردان باید شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار داده و مبنای کار خود را خدمت بی‏منت، اخلاص، ساده‏زیستی و در متن مردم بودن قرار دهند.

فرماندار شهرستان دماوند همچنین از بهره‏برداری بیش از 40 پروژه در زمینه‏های صنعت، کشاورزی، دامداری و عمران شهری در بام ایران به مناسبت هفته دولت خبر داد.

انتهای پیام/2568/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول