اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه

95 پروژه همزمان با هفته دولت در سنندج بهره‌برداری شد

فرماندار سنندج از بهره‌برداری 95 با صرف اعتباری بالغ بر 214 میلیارد و 700 میلیون ریال همزمان با گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

95 پروژه همزمان با هفته دولت در سنندج بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل ظهر امروز قبل از خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: در یکسال گذشته با وجود محدویت‌هایی که در بحث اعتبارات داشتیم اقدامات قابل توجه و سازنده‌ای درسطح شهرستان سنندج انجام شده است.

به گفته وی، بهره‌برداری از  95 طرح و پروژه در هفته اخیر به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با صرف اعتباری بالغ بر 214 میلیارد و 770 میلیون ریال حاصل تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در سال گذشته و چندین ماه اخیر در سطح شهرستان بوده است.

به گفته فرماندار سنندج، 4 پروژه صنعتی و تامین اجتماعی، 4 پروژه آموزشی، 16 پروژه کشاورزی و 71 طرح عمران شهری وروستایی از جمله طرح‌هایی بود که در هفته‌جاری با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

میرزایی‌اصل در ادامه از هفته دولت به عنوان فرصت ارزشمندی برای تبیین و انعکاس خدمات و دستاوردهای نظام نام برد و اظهار کرد: این هفته بستر مناسبی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و تجلیل از مدیران خدمتگزار نظام اسلامی است.

وی مردمی بودن، رفتار مبتنی بر عطوفت اسلامی، توجه به محرومین ساده‌زیستی و خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم را از ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر عنوان کرد و گفت: مقابله با ظلم و برخورد درست و صادقانه با مردم رمز اصلی ماندگاری این شهیدان است.

فرماندار سنندج دین اسلام را نیز دین اعتدال و میانه‌روی خواند و بیان داشت: گفتمان اعتدال حاکمیت عقلانیت است و این مهم  امری ضروری و نیاز همیشگی جوامع اسلامی است.

میرزایی‌اصل تصریح کرد: تنها هدف مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش در راستای خدمت صادقانه به مردم و ایجاد بسترهای لازم برای توسعه و آبادانی و اقتدار ملت در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های قابل توجه کشور در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: در سایه امنیت و آرامشی که به برکت خون پاک شهدا و ایثارگری‌های ملت در کشور برقرار است زمینه رشد و ترقی در حوزه‌های مختلف فراهم شده و پله‌های ترقی را یکی پس از دیگر می‌پیماییم.

به گفته فرماندار سنندج، با وجود توطئه‌های شبانه روزی دشمنان خوشبختانه ملت آزاده ایران با حفظ وحدت ملی و دینی و تبعیت محض از ولایت فقیه تمام توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگر خنثی می‌کنند.

میرزایی‌اصل در ادامه از وحدت و رهبری به عنوان دو شاخصه اصلی پیشرفت کشور نام برد و بیان داشت: حضور متحد و یکپارچه مردم در عرصه‌های مختلف همواره موجب ناامیدی دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان شده است.

وی با اشاره به خلق حماسه سیاسی ملت ایران در 24 خردادماه امسال گفت: ملت ایران با حضور پررنگ خود در انتخابات بستر را برای تحقق حماسه اقتصادی هموار کردند.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول