اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران

پروژه‌های عمرانی هفته دولت در قرچک افتتاح شد

همزمان با آخرین روز از هفته دولت و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، چند پروژه عمرانی، خدمانی و تفریحی در شهرستان قرچک افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

پروژه‌های عمرانی هفته دولت در قرچک افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها ساعاتی پیش با حضور نعمت‌الله ترکی معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران، رضا ریاحی فرماندار شهرستان قرچک، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه، عبدالعلی قاسم‌پور شهردار، ایرج شیرنژاد رئیس شورای اسلامی قرچک و سایر روسای ادارات برگزار شد.

مهم‌ترین این پروژه‌های عمرانی شامل 512 واحد مسکونی مهر نگارستان، ساختمان کلانتری داودآباد، پارک بوستان ولایت، پارک بانوان، فاز دوم پل 22 بهمن بود که مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفتند.

گفتنی است در مراسم امروز معاون استاندار تهران با حضور در فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک از روند کار این این ارگان انتظامی بازدید و در جریان مشکلات قرار گرفت.

ترکی همچنین در گفت‌وگو با مسئولان ارشد شهرستان و روسای ادارات از نقطه نظرات آنان در جهت ارتقای سطح شهرستان قرچک آگاه و در جریان مشکلات ادارات قرار گرفت.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران از مدیران شهرستان قرچک خواست تا با تلاش بیشتر روند خدمت رسانی به مردم این شهرستان ولایی را تسریع بخشند.

وی همچنین از مساعدت استانداری برای بهبود وضعیت خدمت رسانی در قرچک خبر داد.

انتهای پیام/2462/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول