اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد:

12 پروژه هفته دولت در محمودآباد به بهره‌برداری رسید

فرماندار محمودآباد گفت: 12 پروژه در محمودآباد در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

12 پروژه هفته دولت در محمودآباد به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، عبدالقدیر مشایخی در آخرین روز از هفته دولت در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گفت: هفته‌ دولت فرصتی برای بیان عملکرد دولت‌مردان ایران اسلامی در راه خدمت به مردم است.

 فرماندار محمودآباد با تقدیر از عملکرد دولت‌های نهم و دهم در خدمت شایسته به مردم خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت یازدهم نیز که مورد تایید و حمایت مقام معظم رهبری است، گام‌های موثرتری در راه خدمت به مردم بردارد.

 وی با اشاره به دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: رهبر انقلاب هفت شاخص مهم را برای دولت ضروری دانست که از جمله مهم‌ترین آن می توان به سلامت اعتقادی و اخلاقی، خدمت به مردم، عدالت‌ورزی، مبارزه با فساد و مبارزه با تورم و گرانی اشاره کرد.

 مشایخی یادآور شد: معرفی به موقع و پیش از موئد وزاری کابینه از سوی رئیس جمهور و همچنین اهتمام مناسب نمایندگان مجلس در بررسی صلاحیت‌ها و رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی نشان از عزم جدی قوه مجریه و مقننه در رفع مشکلات موجود در کشور داشت که باید این تعامل ارزنده را به فال نیک گرفت.

 عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به تهدیدات آمریکا و متحدانش در حمله به کشور سوریه خاطرنشان کرد: همه این کینه‌توزی‌ها برای این است که قدرت و تأثیرگذاری ایران در منطقه کم شود اما با هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و پشتکار مسئولان و حمایت‌های نخبگان جامعه و مردم از مسئولان این آرزوی دشمن بر باد رفته است.

 وی دخالت نظامی آمریکا و متحدانش در سوریه را به ضرر خود آنها دانست و افزود: این جنگ بالاتر از جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان و 22 روزه غزه به باتلاقی عمیق برای آنها تبدیل می‌شود.

 مشایخی همچنین با یادآوری شیطنت‌های آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی در زمینه مسائل هسته‌ای ایران گفت‌: ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست بلکه همچون خیلی از کشورها می‌خواهد از انرژی صلح آمیز هسته‌ای استفاده کند و از سرگیری مذاکرات هسته‌ای منوط به داشتن حسن نیت از سوی نمایندگان سازمان بین‌المللی انرژی اتمی است.

نماینده عالی دولت در محمودآباد رئیس جمهور را فردی آگاه و هوشمند به مسائل هسته‌ای دانست و اذعان داشت: رئیس جمهور به دلیل اینکه سال‌های سال در شورای عالی امنیت ملی مسئولیت داشت، به این مسئله اشراف کامل دارد و از حق قانونی کشورمان دفاع می‌کند.

 وی در بخش پایانی صحبت های خود به پروژه‌هایی که در هفته دولت در محمودآباد به بهره‌برداری رسید، اشاره کرد و عنوان داشت: 12 پروژه با اعتباری بالغ بر 125 میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی افتتاح شد که از مهم‌ترین آن باید به افتتاح کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محمودآباد، تصفیه‌خانه آب 11 روستای بخش مرکزی، طرح‌های توسعه بخش کشاورزی، لایروبی و دیوار‌کشی 12 قطعه به مساحت بیش از 19 هکتار و برق‌دار کردن 11 حلقه چاه کشاورزی اشاره کرد.

 مشایخی در پایان دغدغه اصلی پروژه‌ای شهرستان را اتمام کناره‌گذرهای غربی و شرقی عنوان کرد و بر اهتمام جدی خود و مسئولان شهرستان و استان برای تکمیل کناره‌گذرها تاکید کرد.

 انتهای پیام/86013/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول