اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان سنندج صورت گرفت

افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی در آخرین روز از هفته دولت

چنیدن طرح عمرانی و خدماتی در آخرین روز از هفته دولت و با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان سنندج در روستاهای این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی در آخرین روز از هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پروژه احداث دیوار حائل و سیل‌بند به طول 186 متر و زمین ورزشی فوتبال و والیبال روستای تنگی‌سر جمعا با صرف بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال پیش از ظهر امروز افتتاح شد.

پروژه بهسازی و سنگفرش معابر روستای تنگی‌سر یکی دیگر از طرح‌هایی بود که امروز با حضور فرماندار شهرستان سنندج بهره‌برداری از آن آغاز شد.

برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال در این روستا از توابع بخش سیروان شهرستان سنندج هزینه شده است.

همچنین امروز پروژه بهسازی، سنگفرش و پله‌گذاری مسیر دسترسی به مدرسه روستای نیر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 100 میلیون ریال از محل اعتبارات دهیاری این روستا هزینه شده است.

در ادامه سه سایت بی‌تی‌اس برای تقویت آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای کرجو، توریور، نیر و محراب جمعا با صرف سه میلیارد و 600 میلیون ریال افتتاح شد.

در همین روز طرح پرورش قارچ خوراکی در روستای گزنه از توابع بخش مرکزی شهرستان سنندج به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فارس؛ این طرح با صرف 4 میلیارد ریال احداث شده و با تولید سالیانه 270 تن قارچ خوراکی زمینه اشتغال مستقیم هفت نفر را فراهم نموده است.

فرماندار شهرستان سنندج در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها گفت: در هفته دولت امسال 95 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 214 میلیارد و700 میلیون ریال در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است.

ولی‌الله میرزایی‌اصل افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین و انعکاس خدمات و دستاوردهای نظام، گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تجلیل از مدیران سخت‌کوش، خدوم و خدمتگزار نظام اسلامی است.

فرماندار شهرستان سنندج رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را ویژگی‌های اخلاقی منحصربه‌فرد آن دو بزرگوار عنوان نمود و افزود: ساده‌زیستی از جمله ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود.

وی افزود:  اشرافی‌گری با رویکرد نظام اسلامی منافات دارد و مدیران باید با ساده‌زیستی و برخورد درست با مردم روحیه امید را در آنان احیاء و حفظ کنند.

فرماندار سنندج همچنین مردمی بودن و رفتار مبتنی بر عطوفت اسلامی و توجه به محرومین را دو ویژگی دیگر شهدای دولت نام برد و گفت: با وجودی که شرایط در آن مقطع زمانی بسیار سخت و دشوار بود اما چون دولتمردان از بطن مردم برخاسته بودند، پیوند خود را با مردم در تمامی مقاطع قطع نکردند.

وی افزود: در طول یکسال گذشته با توجه به محدویت‌ها، تنگناها و اعتبارات موجود، اقدامات مفید و سازنده‌ای درسطح شهرستان سنندج انجام شد که ثمره آن افتتاح 95 طرح و پروژه در هفته دولت امسال با اعتبار 214 میلیارد و 770 میلیون ریال است.

میرزایی در پایان گفت: در هفته دولت امسال چهار پروژه در فصل آموزش، 16 پروژه در فصل کشاورزی، 71 طرح در بخش عمران شهری و روستایی و چهار طرح در بخش صنعت و تامین اجتماعی افتتاح شده است.

انتهای پیام/79001/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول