اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بندرعباس:

شهید رجایی بهترین الگو برای خدمت است

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: شهید رجایی بهترین الگو برای مدیران و خدمت است.

شهید رجایی بهترین الگو برای خدمت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن فروزان‌نژاد ظهر امروز با اشاره به هفته دولت و مناسبت نامگذاری این هفته، اظهار داشت: بی‌گمان دولت و نظام اسلام تفاوت‌های چشمگیری با سایر دولت‌ها در دنیا دارند که از اهم آن می‌توان به نزدیکی دولت و ملت در آن اشاره کرد که در این راستا باید گفت که مسئول و مدیر در نظام اسلامی باید مردمی و از جنس مردم باشد.

وی با بیان اینکه مسئولان و مدیرانی همانند شهیدان رجایی و باهنر به خوبی الگوی این نوع مدیریت و شاخص بودند و هستند، اضافه کرد: وجود این چنین مدیرانی همواره برای نظام مهم و دارای اهمیت است.

امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به نحوه شهادت این دو شهید، افزود: دشمن از همان روزهای اول انقلاب کمر به ترور یاران امام و نظام بست و در این راستا ایران اسلامی یکی از کشورهای آسیب‌دیده از ترور و تروریست در دنیا محسوب می‌شود.

فروزان‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات منطقه و سوریه اشاره کرد و اذعان داشت: سوریه خط مقاومت محسوب می‌شود و اگر امروز غرب و ایادی طاقت دیدن آن را ندارد؛ به دلیل این است که این کشور و مردمش در برابر زورگویی‌هایی آنها پایداری و مقاومت می‌کنند.

خطیب جمعه بندرعباس به سالروز تأسیس و راه‌اندازی پدافند هوایی کشور به دستور مقام رهبری اشاره کرد و یادآور شد: به یمن تلاش و کوشش جوانان ایران اسلامی، امروز کشور در این بخش نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

وی یادآور شد: مومنان اگر خواهان نزدیکی هرچه بیشتر به مسیر و راه درست هستند باید سیره ائمه اطهار و پیامبران را به عنوان راهی روشن برای خود و نوع زندگی‌شان انتخاب کنند.

انتهای پیام/88001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول