اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت چابهار:

17 هزار و 160 شهید ترور در کشور وجود دارد

امام جمعه موقت چابهار گفت: با شهادت شهید احمدی روشن، تعداد شهدای ترور در کشور ما به 17 هزار و160 نفر رسید، 12 هزار نفر از این تعداد به دست منافقان کوردل به شهادت رسیده‌اند.

17 هزار و 160 شهید ترور در کشور وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سیدجعفر احمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد امام حسین (ع) چابهار ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، شهادت امام جعفرصادق(ع) را تسلیت گفت.

امام جمعه موقت چابهار بیان کرد: بنابر فرمایش امام صادق (ع) تقوا یعنی، آنچه را که خداوند بر انجام آن تاکید کرده، انجام داده و آنچه را که از آن نهی کرده، انجام ندهیم.

وی گفت: حضور در نماز جمله از جمله آن کارهایی است که بر انجام آن تاکید فراوان شده است.

خطیب نماز جمعه چابهار هشت شهریور روز مبارزه با تروریسم و روز انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت نخست وزیر و رئیس جمهور مکتبی و با اخلاص رجایی و باهنر را تسلیت گفت و ادامه داد: این شهیدان سراسر زندگی آنها پر از نکات امر به معروف و نهی از منکر بود.

احمدی اذعان داشت: از عجایب تاریخ ، کشور ما یکی از بزرگترین قربانیان تروریست است اما همواره ملت ما و نظام ما از طرف استکبار متهم به تروریسم است.

وی اضافه کرد: با شهادت شهید احمدی روشن، دانشمند هسته‌ای تعداد شهدای ترور در کشور ما به 17 هزار و160 نفر رسید.

امام جمعه موقت چابهار افزود: 12 هزار نفر از این تعداد به دست منافقان کوردل به شهادت رسیده‌اند.

وی گفت: ما یک رئیس جمهور و نخست وزیر و 14 وزیر و 27 نماینده مجلس بسیاری از مسئولان لشکری و کشور و 5 دانشمند هسته ای قربانی تروریسم داریم.

وی با اشاره به اینکه همین اتفاق هم اکنون در سوریه در حال وقوع است، خاطرنشان کرد: تروریست‌های جبهه‌النصره و القاعده که اینها دست پرورده استکبار جهانی هستند در سوریه از سلاح‎های شیمیایی استفاده کردند اما از طرف غرب و استکبار جهانی، سوریه متهم به استفاده سلاح شیمایی شد.

احمدی ادامه داد: بعد از حدود سه سال جنگ داخلی که دشمنان اسلام امید داشتن نظام سوریه را به دست تروریست‌ها ناقص کنند، نا امید شدند، اکنون بهترین حربه را برای ضربه زدن به نظام سوریه بهانه کرده‎اند.

خطیب نماز جمعه چابهار بیان کرد: امروز استکبار جهانی یک تصمیم شیطانی و فجیع گرفته که این منطقه حساس و بحرانی غرب آسیا را به آتش بکشد، جرم ملت سوریه چیست؟ این است که در جبهه مقاومت در کنار ایران و حزب‌الله و مخالفان رژیم اشغالگر ایستاده است.

انتهای پیام/75004/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول