اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

ایجاد ثبات اقتصادی ضروری‌ترین وظیفه دولت است

امام جمعه شهرستان آران وبیدگل ایجاد ثبات اقتصادی را ضروری‌ترین وظیفه دولت عنوان کرد.

ایجاد ثبات اقتصادی ضروری‌ترین وظیفه دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: مهار تورم و گرانی، رفع بیکاری، رشد نقدینگی در جامعه، توجه به تولیدات داخلی و رونق کسب و کار از جمله اقدامات مهمی است که دولت جدید بایستی طی یک تلاش شبانه‌روزی در جهت تحقق آنها اقدام کند.

وی با برشمردن شاخصه‌های دولت اسلامی از زبان رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: با توجه به اینکه در دهه پیشرفت و عدالت هستیم، فرمایشات معظم‌له نقشه‌ای راهبردی برای دولتمردان محسوب می‌شود تا از آن در مسیر توسعه و پیشرفت بهره ببرند.

خطیب نماز جمعه آران و بیدگل در ادامه با گرامیداشت فرا رسیدن سالگرد شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت، این امام همام را معرف اسلام ناب محمدی به دنیا دانست و گفت: بایستی شئون زندگی امام صادق(ع) که در ابعاد مختلف الگویی ارزشمند برای ما محسوب می‌شود، در جامعه اسلامی تبیین شود.

وی امام ششم را، احیاگر فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) توصیف و خاطرنشان کرد: حضرت امام جعفر صادق(ع)، فرهنگ مبارزه با طاغوت و ظلم را در جامعه شیعه نهادینه کرد و ولایت فقیه را بنیان نهاد.

موسوی در بخشی دیگر از سخنان خود، با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا مبنی بر جنگ در سوریه ابراز داشت: آمریکا به بهانه استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی، این کشور را تهدید به حمله نظامی می‌کند در حالی که نیت و انگیزه حقیقی‌اش را کتمان کرده است.

وی تسلط بر کشورهای اسلامی، تقسیم کردن آنها به بخشهای کوچکتر و نفوذ در این کشورها را انگیزه اصلی آمریکا از اعلام جنگ در سوریه برشمرد و یادآور شد: اگر آمریکا بخواهد مانند جنگ‌هایی که در عراق و افغانستان به راه انداخت، بار دیگر حماقت کند و در کشور سوریه جنگ به راه اندازد، بی‌شک در باتلاقی فرو می‌رود که بیرون آمدن از آن برایش بسیار دشوار است.

امام جمعه آران و بیدگل تأکید کرد: موقعیت کشور سوریه با موقعیت کشور عراق و افغانستان در خاورمیانه بسیار متفاوت است چراکه سوریه در جبهه مقاومت قرار دارد و مورد حمایت کشورهای زیادی از جمله ایران، عراق، روسیه و لبنان است.

وی بازنده اصلی جنگ در سوریه را آمریکا و اسرائیل ذکر و عنوان کرد: این جنگ، جنگی میان اسلام و کفر تلقی می‌شود و کشورهای اسلامی حمایت همه جانبه خود را علیه کفر نشان می‌دهد.

انتهای پیام/2406/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول