اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

60 پروژه و طرح عمرانی در خلخال به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفته دولت 60 طرح و پروژه عمرانی با حضور استاندار اردبیل در خلخال به بهره‌برداری رسید.

60 پروژه و طرح عمرانی در خلخال به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با هفته دولت با حضور استاندار اردبیل و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار خلخال و جمعی از مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی 60 پروژه و طرح عمرانی در شهرستان خلخال با اعتبار بالغ بر 17 میلیارد  و 500 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

اکبر نیکزاد و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس در روستای کزج از توابع بخش خورش رستم حاضر شده و گازرسانی به روستای کزج را افتتاح کردند.

در این مراسم استاندار اردبیل و نماینده مردم خلخال و کوثر در جمع اهالی روستای کزج از زحمات شرکت گاز استان در توجه به گازرسانی روستایی تقدیر کرده و خواستار ادامه خدمت‌رسانی به روستاهای محروم از نعمت گاز شدند.

همچنین پایگاه مقاومت شهید حیدری روستای کزج که زمین این پایگاه توسط پدر شهید حیدری برای ساخت پایگاه مقاومت وقف شده بود، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان اردبیل و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی 12 واحد مسکن مقاوم‌سازی روستایی به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح مسکن مقاوم‌سازی شده روستایی در روستای کزج گفت: این فرصتی ارزشمند از سوی دولت است تا روستاییان با مقاوم‌سازی مسکن خود از خطرات حوادث در امان باشند.

جلیل جعفری بنه خلخال خواستار علاقمند و رغبت روستاییان و همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ساخت خانه‌های مقاوم در برابر حوادث در کل روستاهای شهرستان خلخال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل و هیئت همراه اولین مرکز درمانگاه تخصصی بوعلی شهرستان خلخال که به همت بخش خصوصی در شهرستان خلخال در خیابان شهید مظهر خلخال احداث شده بود و همچنین 250 واحد مسکن مهر خلخال را افتتاح کردند.

استاندار اردبیل در لحظه ورود به شهر خلخال در مزار شهدای خلخال حضور یافته و با قرائت فاتحه و صلوات به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد.

انتهای پیام/62008/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول