اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

آمریکا در سوریه شکست می‌خورد

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه حمله آمریکا به سوریه شکست این کشور را به همراه خواهد داشت، گفت: جنگ در سوریه ثمره‌ای جز شکست برای آمریکا ندارد.

آمریکا در سوریه شکست می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابل با تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: توجه به حوزه علمیه، ترویج شعائر دینی‌، احداث دانشگاه بزرگ جعفری از ویژگی‌های بارز و نمونه آن حضرت بوده که امروزه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 وی به تحولات موجود در سوریه اشاره و تصریح کرد: سه سال است که استکبار عناصر خبیث خود را از سراسر جهان به این کشور اعزام می‌کند تا این کشور را به خاک و خون بکشند اما همه افراد دست‌های پشت پرده را می‌شناسند.

روحانی بیان داشت: دست‌های پشت پرده با هدایت جریان تکفیری و تروریست‌ها سلاح به دست افراد داده تا مردم مظلوم سوریه را به خاک و خون کشیده و شهرهای این کشور را نابود کنند اما در این سه سال چیزی جز شکست و عقب‌نشینی نصیب استکبار نشد.

وی با اشاره به اینکه امروزه نشانه‌های شکست در گروهک‌های تروریستی نمایان شده است، تصریح کرد: امروز دشمن اصلی با تمام عداوت‌ها و دشمنی‌ها به عنوان دشمن اصلی و تمام قد سوریه در میدان جنگ حاضر می‌شود.

امام جمعه بابل اذعان داشت: امروز 10 ستاد مشترک نظامی و غربی به مدیریت آمریکا به میدان آمدند تا به زعم خود دولت و ملت سوریه را سرنگون کنند اما فراموش کردند سوریه کشوری است که در مقابل اسرائیل در چندین جنگ شرکت کرده و آنها را شکست داده است.

روحانی افزود: آمریکا جز شکست در سوریه هیچ ثمری از این جنگ به دست نمی‌آورد و مورد تمسخر و مضحکه دیگر کشورهای جهان قرار خواهد گرفت.

وی خطاب به جنگ‌طلبان آمریکایی بیان داشت: به فرض اینکه شما با موشک و انواع بمب‌ها کشور سوریه را بکوبید اما آیا سربازان شما می‌توانند از طریق زمینی هم وارد این کشور شوند و با مردم و ارتش سوریه مقابله کنند.

روحانی افزود: آیا قدرت شما در عرصه‌های زمینی به اندازه قدرت گروه‌های تکفیری است که در چندین جنگ افغانستان و چچن شرکت کردند.

 امام جمعه بابل با هشدار به آمریکا و حامیان آن در خصوص حمله به سوریه اذعان داشت: باید از تجربه شکست سخت در افغانستان و عراق پند بگیرید و از عواقب حمله به سوریه بترسید.

 روحانی در ادامه با تقدیر از خدمات دولت‌های نهم و دهم از دولت یازدهم خواست در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم و رفع تنگناهای اقتصادی موجود در کشور تلاش کنند.

انتهای پیام/86009/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول