اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

غربی‏‌ها با حمله به سوریه به سرنوشت عراق و افغانستان دچار می‏‌شوند

امام جمعه موقت سمنان گفت: غربی‏‌ها با حمله به کشور مسلمان سوریه و به خاک و خون کشیدن مردم این کشور، به همان سرنوشت عراق و افغانستان دچار می‏‌شوند.

غربی‏‌ها با حمله به سوریه به سرنوشت عراق و افغانستان دچار می‏‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‏‌الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‏‌های آیین وحدت‏‌بخش و سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، به ارزیابی حوادث اخیر کشورهای مصر و سوریه پرداخت.

وی تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با همکاری غربی‏‌ها به عراق و افغانستان لشکرکشی کردند؛ اما همه جهانیان دیدند که در نهایت این اقدام آنها به جایی نرسید.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: غربی‏‌ها باید از نتایج نامطلوب این لشکرکشی‏‌ها درس بگیرند و بدانند که در توطئه علیه سوریه و مصر نیز نتیجه‌‏ای که می‏‌خواهند را باید در خواب ببینند.

عبدوس با اشاره به لزوم بررسی دقیق حوادث مصر و سوریه اظهار داشت: استفاده از سلاح‏‌های کشتار جمعی در سوریه اقدام غیرانسانی ساخته و پرداخته خود غربی‏‌هاست و این عمل شنیع با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی انجام می‏‌شود که در نهایت نیز بی‏‌نتیجه خواهند ماند.

وی گفت: امروز همه جهانیان باید بدانند که اگر صهیونیست‏‌های خون‌خوار و غاصب، یک هزار نفر از مردم مسلمان را بکشند، این از نظر غربی‏ها به معنای دفاع است؛ اما اگر یک صهیونیست به هر دلیلی در هر درگیری خودساخته‌‏ای کشته شود، همه جهان تروریست می‏‌شوند.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: در این حالت است که همه کشورهای غربی با هم متحد شده و علیه مسلمانان می‏‌تازند و آنها را تروریست محسوب می‏‌کنند.

به گزارش فارس؛ در حاشیه نماز جمعه امروز مردم سمنان، نمازگزاران در حرکتی نمادین، حوادث اخیر سوریه و تهدیدهای این کشور و مردم آن توسط دولت‏های غربی را محکوم کردند و با سر دادن شعارهایی، خواستار پایان دادن به دخالت غربی‏ها در امور داخلی کشورهای مسلمان به خصوص سوریه و مصر شدند.

انتهای پیام/2249/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول