اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 600 ورزشکار

مسابقات قهرمانی کاراته کشور در کرمان آغاز شد

مسابقات قهرمانی کاراته کشور با حضور 600 ورزشکار در کرمان آغاز شد.

مسابقات قهرمانی کاراته کشور در کرمان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسابقات قهرمانی کاراته کشور با حضور 600 ورزشکار در کرمان آغاز و آیین افتتاحیه این مسابقات پنجشنبه شب در مجتمع فرهنگی ورزشی سعادت کرمان برگزار شد.

الهه صنعتی نماینده سبک وادوکای در کرمان در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کاراته کشور در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: استان کرمان برای نخستین‌بار میزبان این دوره از مسابقات شده است.

وی تصریح کرد: وادوکای، شیتوریو، شوتوکای و کوجوریو چهار سبک اصلی در کاراته هستند که این دوره از مسابقات مربوط به سبک وادوکای و به صورت کنترلی است.

صنعتی با اشاره به حضور 600 شرکت کننده از سراسر کشور در کرمان ابراز داشت: این تعداد از 17 استان کشور است که کرمان، تهران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، بجنورد، رشت، مازندران، گیلان، بندرعباس، زاهدان بیشترین کاراته‌کاهای اعزامی را داشتند.

وی اذعان داشت: بم، شهداد و سیرجان بیشترین شرکت‌کنندگان از شهرستان‌های کرمان در این دوره هستند که پس از اتمام مسابقات نفرات برگزیده برای حضور در تیم ملی به تهران اعزام می‌شوند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

نماینده سبک وادوکای در کرمان با بیان اینکه مسابقات استانی و انتخابی لیگ پنجشنبه هفته گذشته برگزار شده است، گفت: نفرات برگزیده به این دوره مسابقات راه یافتند که بهترین‌های این مسابقه قرار است به مسابقات هندوستان اعزام شوند.

وی افزود: نخستین دوره مسابقات قهرمانی سبک وادوکای از امروز در کرمان آغاز شده است و به مدت سه روز ادامه دارد.

صنعتی از حضور کاراته‌کاهای چهار ساله در رده نونهالان خبر داد و عنوان کرد: تمام رده‌های نونهال، خردسال، امید، جوانان و بزرگسالان در قسمت کاتا و کمیته در این مسابقات حضور دارند.

انتهای پیام/80011/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول