اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات قهرمانی کاراته شمال شرق کشور/

کسب 12 مدال رنگارنگ توسط کاراته‌کاهای خراسان جنوبی

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی از اعزام 25 ورزشکار به مسابقات قهرمانی شمال شرق کشور سبک کیوکوشین ماتسویی خبر داد و گفت: کاراته‌کاهای استان موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ این مسابقات شدند.

کسب 12 مدال رنگارنگ توسط کاراته‌کاهای خراسان جنوبی

محمد علی بخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تعداد 25 کاراته‌کا از خراسان جنوبی در  سبک کیوکوشین ماتسوئی از شهرستان‌های بیرجند، طبس و مود که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد اعزام شدند.

وی اذعان داشت: در مسابقات کاراته قهرمانی شمال شرق کشور سبک کیوکوشین ماتسوئی حدود 98 ورزشکار از شهرستان‌های مطرح در رشته کاراته از سه استان خراسان جنوبی، خراسان شمال و رضوی شرکت داشتند که در این مسابقات‌ ورزشکاران به مدت دو روز در شهر مشهد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی شمال شرق کشور سبک کیوکوشین ماتسوئی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، خاطر نشان کرد: تعداد 25 کاراته‌کا‌ از خراسان جنوبی در این مسابقات حضور داشتند.

بخشی، رضا نصیری در وزن 22 کیلوگرم، ابوالفضل درحی در وزن 28 کیلوگرم، محمد صالحی و امیرحسین خسروی در وزن 29 کیلوگرم، امیرحسین فلسفی در وزن 32 کیلوگرم، امیر اسماعیلی و مبین مهتنی در وزن 33 کیلوگرم، محمود احراری و ایمان مودی در وزن 49 کیلوگرم را از اعضای شرکت‌کننده در مسابقه برشمرد.

وی ادامه داد: ایمان بام‌نشین در وزن 45 کیلوگرم، امیر حسین شهابادی در وزن 55 کیلوگرم، علی‌اصغر مودی در وزن 57 کیلوگرم، محمد آرایش در وزن 58 کیلوگرم، مصطفی مودی در وزن59 کیلوگرم، رمضان تقی پور در وزن 62 کیلوگرم، فرشید اسماعیلی و سعید رضایی در وزن 70 کیلوگرم، اخوان قربانی و جمال بانوی در وزن 80 کیلوگرم و مجید رحمانی در وزن 90 کیلوگرم از دیگر اعضای این تیم هستند.

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی با اشاره به حضور ورزشکار خراسان جنوبی در رده سنی مسابقات کاراته قهرمانی شمال شرق کشور یادآور شد: محمد صالحی تنها کاراته‌کا خراسان جنوبی در رده سنی نوجوانان بود که در وزن 30 کیلوگرم به مصاف رقیبان خود رفت و موفق شد در این مسابقه با کسب مدال نقره مقام دوم را به دست آورد.

کسب سه مدال خراسان جنوبی در رده جوانان مسابقات قهرمانی شمال شرق کشور

بخشی با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی شمال شرق کشور سبک کیوکوشین ماتسوئی در رده جوانان دو ورزشکار خراسان جنوبی موفق به کسب مدال شدند، تصریح کرد: محمود احراری با پیروزی در مقابل حریفان خود توانست با کسب مدال طلا بر سکوی قهرمانی مسابقات رده جوانان در وزن 50 کیلوگرم تکیه زند و ایمان مودی نیز موفق شد با شکست رقیب خود با کسب مدال نقره در رده جوانان و در وزن 50 کیلوگرم جایگاه سوم را به دست آورد.

وی با اشاره به موفقیت دو ورزشکار خراسان جنوبی‌ در رده جوانان و در وزن‌های 70 کیلوگرم، خاطر نشان کرد: ابوالفضل اوجانی کاراته‌کا استان در رده جوانان و در وزن 70کیلو گرم با غلبه بر رقیبان خود و با کسب مدال طلا بر سکوی قهرمانی ایستاد و همچنین رمضان تقی‌پور دیگر ورزشکار خراسان جنوبی با شکست حریف خود و کسب مدال برنز موفق به کسب مقام سوم این مسابقات شد.

کسب 5 مدال رنگارنگ کاراته‌کاهای خراسان جنوبی در رده سنی بزرگسالان

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی افزود: در رده سنی بزرگسالان مسابقات قهرمانی شمال شرق کشور سبک کیوکوشین ماتسوئی در وزن 60 کیلو محمد آرایش و علی اصغر مودی با شکست دادن رقیبان خود موفق شدند به ترتیب مدال‌های نقره و برنز این مسابقات را کسب کنند.

بخشی یادآوری کرد: ولی اخوان قربان و جمال بانوی دو کاراته‌کا شهرستان طبس به نمایندگی خراسان جنوبی بودند که در رده بزرگسالان و در وزن 80 کیلوگرم روی تشک به مصاف رقیبان رفتند که با غلبه بر حریفان خود موفق شدند به ترتیب مدال‌های نقره و برنز این مسابقات را کسب کنند.

وی افزود: در رده سنی بزرگسالان مسابقات قهرمانی شمال شرق کشور سبک کیوکوشین ماتسوئی و در وزن 45 کیلوگرم ایمان بام‌نشین با کسب مدال نقره موفق شد بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات تکیه زند.

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی اذعان داشت: مجید رحمانی‌پور دیگر کاراته‌کا اعزامی از شهرستان طبس خراسان جنوبی توانست در رده سنی بزرگسالان و در وزن 90 کیلوگرم مدال برنز را کسب کند و بر جایگاه سوم این مسابقات قرار گیرد.

انتهای پیام/69014/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول