اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور بین‌المللی کاراته:

سطح داوری کاراته در قزوین رو به رشد است

داور بین‌المللی کشورمان گفت: سطح داوران استان قزوین در سال‌های اخیر رو به رشد بوده است و آنان به سمت پیشرفت گام برمی‌دارند.

سطح داوری کاراته در قزوین رو به رشد است

عباس جنابی داور ارزنده استان قزوین که مدرک بین‌المللی کاراته خود را از سوی فدراسیون کاراته آسیا در سال 2012 در کشور مالزی دریافت کرده است در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اعتقاد دارد داوران کاراته استان در سال‌های اخیر تلاش داشته‌اند سطح داوری خود را بالا ببرند که خوشبختانه می‌توان با قاطعیت اذعان کرد، آنان در عرصه کار خود تا به حال موفق بوده‌اند.

وی که در حاشیه هفتمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان jska به عنوان سرداور در بیشتر مسابقات قضاوت کرد اعتقاد دارد، بیشتر داوران حاضر در رقابت‌های قهرمانی کشور قزوینی بودند که همین امر نشان از اعتماد بالای کمیته داوری فدراسیون به داوری استان حکایت می‌کند.

جنابی سطح داوری داوران مسابقات شوتوکان jska که در قزوین برگزار شد را در بعضی از مسابقات بالا و در برخی از رقابت‌ها پایین می‌داند و می‌گوید: با توجه به اینکه این رقابت‌ها سبکی بود، بیشتر داوران از کم و کیف رقابت‌ها آگاهی نداشتند، گرچه خوشبختانه مشکلی از بابت قضاوت در هیچ‌یک از مسابقات برگزار شده رده‌های سنی مختلف دیده نشد.

این داور بین‌المللی کاراته استان در ادامه با اشاره به میزبانی قزوین در هفتمین دوره مسابقات کاراته شوتوکان jska عنوان می‌کند: خوشبختانه هیئت کاراته استان در سال‌های اخیر نشان داده که از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است، به طوری که فقط در یک سال گذشته فدراسیون میزبانی اردوهای آماده سازی تیم ملی و چند دوره میزبانی برگزاری مسابقات کاراته سبکی قهرمانی کشور را به قزوین سپرده است.

وی نزدیکی استان قزوین به تهران، امکانات مناسب و برگزاری منظم رقابت‌های قهرمانی کشور از سوی هیئت کاراته استان را از جمله عوامل اعتماد فدراسیون به این رشته ورزشی در استان بر می‌شمارد و می‌گوید: به طور حتم هیئت کاراته استان در طول چهار سال گذشته گام‌های بلند رو به رشدی را برداشته است به طوری که از همه حیث از بین ورزشکاران گرفته تا داوران و مربیان، این رشته ورزشی توانسته است در سطح کشور به خوبی توانایی‌های خود را به رخ حریفان بکشد.

بدون شک نام بهمن عسگری به عنوان یکی از ورزشکاران موفق استان در طول سال‌های گذشته به چشم می‌خورد، کاراته‌کای شایسته‌ای که توانست به عنوان یک ورزشکار ارزنده قزوینی عناوین پرافتخار قهرمانی جوانان و امیدهای جهان و همچنین مدال برنز کومیته تیمی رقابت‌های قهرمانی کاراته بزرگسالان جهان در کشور فرانسه را به همراه تیم ملی کشورمان برای خود و جامعه ورزشی کاراته استان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/77004/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول