اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از پنجشنبه هفتم شهریور ماه

کاراته‌کای قمی در تیم ملی جوانان به اردوی آماده‌سازی می‌رود

کاراته‌کای جوان و آینده‌دار قمی از فردا در مرحله جدید تمرینات آماده‌سازی تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان کشورمان شرکت می‌کند.

کاراته‌کای قمی در تیم ملی جوانان به اردوی آماده‌سازی می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در هفته نخست از دور رفت فصل جدید مسابقات لیگ آینده سازان کاراته کشور علی نجفی قهرمان آسیا و دارنده مدال برنز جوانان جهان که در قالب تیم باشگاه کاراته انقلاب قم پا به میدان مسابقات گذاشته بود، با ارائه مبارزات زیبا یک‌بار دیگر به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد.

علی نجفی در مسابقات کاراته قهرمانی رده سنی نوجوانان آسیا در سال 2011 توانست در جمع برترین‌های قاره کهن قرار بگیرد و یکی از مدال‌های کاروان اعزامی کشورمان را که رنگ طلایی داشت به خود اختصاص بدهد و افتخاری ارزشمند را در کارنامه موفقیت‌های خود ثبت کند.

این در حالی است که نجفی در همان سال به عنوان یکی از اعضای تیم ملی کاراته نوجوانان کشورمان در مسابقات نوجوانان به میزبانی کشور مالزی اعزام شد و سرانجام توانست با وجود شایستگی برای کسب مدال طلا، در نهایت نشان برنز این پیکارها را از آن خود کند.

این کاراته‌کای توانمند و آینده‌دار از فردا که مرحله جدیدی از تمرینات تیم ملی کاراته کشورمان در قالب اردوی آماده سازی کاراته‌کاهای ملی پوش آغاز می‌شود، در کنار ملی پوشان جوان کاراته برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده خواهد شد.

این در حالی است که مرحله چهاردهم اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته کشورمان از روز پنجشنبه هفتم شهریور ماه آغاز می‌شود و کاراته‌کاهای دعوت شده تا روز چهارشنبه سیزدهم شهریور ماه که راهی ترکیه محل برگزاری لیگ جهانی خواهند شد، تمرین می‌کنند

در این مرحله از تمرینات علاوه بر کومیته‌کاهای بزرگسال کشورمان اعضای تیم‌های امید، جوانان و نوجوانان نیز حضور دارند و این اردو به میزبانی سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود و اردونشینان تا پیش از شرکت در لیگ جهانی و همچنین مسابقات آزاد استانبول به تمرینات ادامه می‌دهند.

اعضای تیم بزرگسالان ایران که خود را برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند به همراه اعضای تیم کاراته رده سنی امید روز سیزدهم ماه جاری برای حضور در لیگ جهانی راهی استانبول می‌شوند در حالی که مسابقات کاراته قهرمانی لیگ جهانی در روزهای 17 و 18 شهریور ماه برگزار خواهد شد، ضمن اینکه اعضای تیم‌های نوجوانان و جوانان نیز دوزادهم شهریورماه عازم مسابقات آزاد استانبول خواهند شد.

انتهای پیام/2258/ط40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول