اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت 27 تیم در 6 گروه مقدماتی

دختران کاراته‌کای قمی لیگ آینده‌سازان را با پیروزی آغاز کردند

دختران کاراته کای قمی مسابقات خود در فصل جدید لیگ آینده سازان کاراته باشگاه‌های کشور را با پیروزی آغاز کردند.

دختران کاراته‌کای قمی لیگ آینده‌سازان را با پیروزی آغاز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فدراسیون کاراته کشورمان به دنبال تغییر زمان برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در کشور امارات، زمان آغاز رقابت‌های فصل جدید لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور را بعد از ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی کرد و این پیکارها به تدریج در حال آغاز شدن است.

مسابقات لیگ‌های کاراته باشگاه‌های کشور در هر دو بخش مردان و بانوان و در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به انجام می‌رسد در حالی که لیگ رده سنی جوانان با عنوان جام آینده سازان برگزار می‌شود و تیم‌های دختران و پسران قم نیز در آن‌ها حضور دارند.

در آغاز فصل جدید مسابقات لیگ آینده سازان کاراته قهرمانی دختران باشگاه‌های کشور دختران کاراته کا در حالی برابر یکدیگر به میدان رفتند که کاراته کاهای دختر قمی نخستین مسابقه خود در این دوره لیگ آینده سازان را با پیروزی به پایان بردند و توانستند تیم اوج را با حساب 22 بر صفر مغلوب کنند.

این نتیجه در حالی به دست آمد که مسابقات هفته اول از دور رفت لیگ کاراته آینده سازان دختر کشور در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد و البته دختران کاراته کای قمی در دومین گام به مصاف تیم صنعت مس رفسنجان رفتند و با اختلاف 13 امتیاز شکست خوردند.

بر اساس برنامه ریزی سازمان لیگ فدراسیون کاراته کشورمان، امسال در مسابقات لیگ آینده سازان کاراته قهرمانی دختران باشگاه‌های کشور 27 تیم در شش گروه مقدماتی با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله دوم می‌شود.

تیم کاراته دختران آینده ساز قم در مرحله مقدماتی مسابقات این فصل یکی از تیم‌های حاضر در گروه ششم محسوب می‌شوند و طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون کاراته بعد از برتری مقابل تیم اوج، در گام دوم برابر تیم صنعت مس رفسنجان صف آرایی کردند و این دیدار به برتری 17 بر چهار تیم حریف انجامید.

این هفته در گروه اول مقدماتی فصل جدید لیگ آینده سازان کاراته باشگاه‌های کشور باشگاه حامی تهران از سد هیئت کاراته اردبیل گذشت و هیئت کاراته اردکان موفق به شکست شوتوکان اصفهان شد، ضمن اینکه در این گروه تیم آینده سازان هیئت اردکان در صدر قرار دارد.

در گروه دوم مقدماتی تیم هیئت کاراته گیلان مغلوب دانشگاه آزاد اسلامی تهران شد، در حالی‌که دانشگاهی‌ها در دومین مسابقه این هفته نیز به میدان رفتند و توانستند تیم کاراته مروارید کردستان را هم شکست بدهند و صدرنشین این گروه لقب بگیرند.

در گروه سوم تیم شوتوکان jska موفق به شکست تیم هیئت کاراته شهرستان شاهرود شد، در حالی‌که شاهرودی‌ها تلافی این شکست را از سر تیم کاراته نیروی دریایی در آوردند و بدین ترتیب در این گروه تیم هیئت کاراته شاهرود در صدر جدول رده بندی جای گرفت.

در گروه چهارم مقاومت بسیج از سد جوانه گذشت، هیئت کاراته سمنان مغلوب مقاومت بسیج شد و شیتوریو هایاشی به تیم جوان باخت تا در این گروه مقاومت بسیج در صدر قرار بگیرد، ضمن اینکه در گروه پنجم تیم‌های هیئت قزوین و هیئت کاراته همدان از سد حریفان گذشتند و در این گروه هیئت کاراته همدان صدرنشین شد.

در گروه ششم نیز که تیم هیئت کاراته قم حضور دارد، تیم هیئت قم از سد تیم اوج تهران گذشت و البته به تیم صنعت مس رفسنجان باخت، ضمن اینکه تیم صنعت مس رفسنجان از سد هیئت کاراته شهرستان سنندج هم گذشت و بدین ترتیب در این گروه مس رفسنجان در صدر قرار گرفت.

انتهای پیام/2258/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول