اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی خبر داد

اعزام تیم کاراته خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی

رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی از اعزام کاراته‌کاهای خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین یونیون خبر داد و گفت: در این مسابقات 15 ورزشکار از استان شرکت دارند.

اعزام تیم کاراته خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی

ناصر زردی امروز در گفت‎و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: تیم کاراته خراسان جنوبی با سرپرستی مهدی محمدی‌ به مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین یونیون اعزام شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از فردا به مدت سه روز و به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی به حضور پنج کاراته‌کای نونهال استان در این مسابقات اشاره و تصریح کرد: علیرضا فلاحی در وزن 25 کیلوگرم، محمد‎رضا عابدینی در وزن 48 کیلوگرم، میلاد صحراگرد در وزن 32 کیلوگرم، محمد‎مهدی علیزاده در وزن 29 کیلوگرم و علی‌نوروزپور در وزن 53 کیلو گرم از جمله ورزشکارانی هستند که به مصاف رقیبان می‌روند.

زردی اذعان داشت: از خراسان جنوبی و در رده سنی نوجوانان مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین یونیون یوسف محمدی در وزن 38 کیلوگرم، فرشاد احمدی در وزن 29 کیلوگرم، امیر حسین حیدری در وزن 32 کیلوگرم، محمد اسداللهی در وزن 60 کیلوگرم و یونس اقتدائی در وزن 36 کیلوگرم با حریفان به رقابت می‌پردازند.

وی به حضور چهار کاراته‎کای استان در رده سنی جوانان در این مسابقات خبر داد و افزود: ناصر رحمانی‌پور، رضا دلاکه و حسین عباسی در وزن 57 کیلوگرم و محسن ایراندوست در وزن 58 کیلوگرم به مصاف حریفان می‌روند.

رئیس هیئت کاراته خراسان جنوبی یادآور شد: علی‌اصغر سربیشگی تنها کاراته‌کای خراسان جنوبی در رده بزرگسالان است که در وزن 70 کیلوگرم در مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین یونیون شرکت دارد.

زردی خاطر نشان کرد: در مسابقات قهرمانی کاراته سبک کیوکوشین یونیون حدود 350 ورزشکار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/69014/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول