اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

دانشکده دندانپزشکی زنجان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار زنجان با بیان اینکه دانشکده دندانپزشکی زنجان به زودی مورد بهره‌برداری می‌رسد، گفت: مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان استان بسیار قابل توجه بوده است.

دانشکده دندانپزشکی زنجان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در مراسم افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی ایجرود با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در حوزه بهداشت استان زنجان اظهار داشت: دانشکده پرستاری ابهر یکی از این پروژه‌ها بوده است که طی چند روز گذشته افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه دانشکده دندانپزشکی زنجان به زودی مورد بهره‌برداری می‌رسند، افزود: مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان استان بسیار قابل توجه بوده است.

استاندار زنجان به ارتقای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اشاره و تصریح کرد: باید متوجه بود که تنها 15 دانشگاه کشور تیپ یک کشوری هستند.

وی احداث بیمارستان‌ ایجرود را از ضرورت‌ها دانست و اضافه کرد: احداث این بیمارستان‌ از دغدغه‌های مردم و مسئولان محسوب می‌شد.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه دو پروژه استخر سرپوشیده و بیمارستان ایجرود سرنوشت یکسان پیدا کرده‌اند، ادامه داد: به هر حال با همه مشکلات موجود این دو پروژه تکمیل و به بهره‌برداری رسیدند.

وی تاکید کرد: احداث بیمارستان ایجرود به نیازهای موجود در منطقه به لحاظ بهداشت و درمان پاسخ داده شد.

استاندار زنجان بار دیگر بر استفاده از ظرفیت نماینده ماهنشان در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان زنجان گفت: همه این اقدامات در راستای خدمت به مردم انجام شده است.

وی به مشکلات موجود در سطح شهرهای استان در پنج سال گذشته اشاره و تصریح کرد: همه 19 شهر زنجان حتی آنهایی که فقط تابلوی عنوان شهر را داشتند در حال حاضر تغییر چهره داده‌اند.

شایان ذکر است، در پایان مراسم از اغلب مسئولان حاضر از جمله استاندار زنجان با اهدای تابلو فرشی که به دست بچه‌های بافته شده بود، در جلسه تقدیر شد.

تابلو فرش بافته شده توسط بچه‌ها فقط به استاندار اهدا شد.

انتهای پیام/73004/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول